Žodžiai tampa madingi

Mados verslas iki šiol įsikibęs laikėsi galbūt jau kiek pasenusių tradicijų. Tačiau technologijų amžius, akivaizdu, verčia taikytis prie pasikeitusio gyvenimo ritmo. Jei anksčiau kolekcijos nuo podiumo iki parduotuvių lentynų keliaudavo maždaug pusmetį, šiandien galima patinkantį rūbą įsigyti iškart po jo pristatymo.

Kiekvieno madingo vyro ir moters spintoje pavasarį turėtų atsirasti marškinėliai su jums priimtinu šūkiu ar keliais žodžiais.
Kiekvieno madingo vyro ir moters spintoje pavasarį turėtų atsirasti marškinėliai su jums priimtinu šūkiu ar keliais žodžiais.
„Stiliaus plius“ viršelis.<br>G.Žilinsko nuotr.
„Stiliaus plius“ viršelis.<br>G.Žilinsko nuotr.
Liuminata Vainauskienė.
Liuminata Vainauskienė.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2017-03-10 11:56, atnaujinta 2017-04-08 06:17

Tokią mados revoliuciją lėmė internetas, padaręs įtaką ir vienai pagrindinių šio pavasario ir vasaros mados tendencijų.

Kai kiekvienas savo nuomonę bet kokiu klausimu gali išreikšti feisbuke, rašytinis žodis tapo be galo svarbus. Anksčiau jį dauguma rasdavo tik laikraščiuose, žurnaluose, knygose, interneto puslapiuose. O dabar viena populiaresnių literatūros rūšių – draugų feisbuko užrašai, lyg srauni upė plaukiantys ištisą parą.

Žmonės pasidarė pilietiškesni, aktyvesni arba tiesiog visos šios savybės atsiskleidžia nebe prie arbatos puodelio su draugais, o kur kas platesniame socialinių tinklų vandenyne. Neturėti ir neužrašyti feisbuke nuomonės svarbia (ar tiesiog populiaria) tema – lyg avėti seniai nemadingus batus.

Mados prognozuotojai tokį rašytinio žodžio įsiskverbimą į kiekvieno žmogaus kasdienybę, ko gero, numatė vos išpopuliarėjus socialiniams tinklams. Tačiau tik dabar žodžiai įsiskverbė ir į mados rinką. Dar pernai pavieniai dizaineriai ant podiumų pristatė įvairiais šūkiais, logotipais margintus drabužius. Šiemet ši tendencija jau tapo masine. Kiekvieno madingo vyro ir moters spintoje pavasarį turėtų atsirasti marškinėliai su jums priimtinu šūkiu ar keliais žodžiais. Apibūdinti save žodžiais, nupiešti jais savo portretą – tai, kas dabar madingiausia.

Apie tai, kokios mados tendencijos šį pavasarį ir vasarą svarbiausios, kokios mados asmenybės ryškausios – naujame žurnale „Stilius plius“. Naujas, pasikeitęs, dar stilingesnis ir įdomesnis mados tendencijų žurnalas – jau kovo 14-ąją. Perkantiems ir prenumeruojantiems „Lietuvos rytą“ – nemokamai. Nuo kovo 15 dienos jį galima įsigyti kaip atskirą leidinį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.