„Rengdama šią knygą, mūsų komanda norėjo parodyti kitokį Lietuvos veidą. Iškėlėme sau tikslą padrąsinti mūsų šalies kūrėjus būti išskirtiniais ir įgyvendinti net ir beprotiškiausias idėjas. Tad ši knyga nėra tik apie maistą ir gėrimus – kuo tradiciškai esame įpratę didžiuotis, bet apie polėkį ir stilingą baltiškumą. Metas visam pasauliui su juo susipažinti“, - sako VMG idėjinis lyderis Alfas Ivanauskas.
Knyga suskirstyta į 5 dalis: maistas ir gėrimai, aksesuarai, dizainas, paslaugos ir emocijos. Knygos kūrėjai neabejoja, kad kiekvienas joje ras tai, ko galbūt ne vienerius metus ieškojo, bet net nežinojo, kad Lietuvoje yra. Ne vienas knygoje esantis daiktas buvo atradimas ir patiems jos sudarytojams – VMG komandai. Pasak jų, tai tik dar kartą įrodo, kad turime kalbėti ir rodyti savo šalies meistrų darbus – net ir paprastas magnetukas gali būti padarytas su polėkiu.
Šventinėje kalboje Alfas Ivanauskas pristatė „dar vieną savo vaiką“ ir išdavė paslaptį susirinkusiems svečiams, kurių prekiniai ženklai buvo paminėti knygoje: „Ši knyga pirmiausia skirta užsienio rinkai. Pusė šios knygos tiražo Lietuvoje jau nėra. Skandinavai ir italai knygas laiko savo rankose, tad nenustebkite, jeigu į elektroninius paštus dar šiandien gausite laiškų iš užsienio.“