„Esu įspūdžių iš gastronominių vietų kolekcionierė ir tai ne paslaptis. Jau geriau užsuku į urbanistinio stiliaus maisto turgų ar stilingą bei populiarią „open kitchen“ koncepcijos maitinimo vietą, nei apgaudinėju save ir nuobodžiauju prie istorinių iškasenų“, – šypsosi charizmatiška moteris.
Dovilė prisipažįsta, kad kuo amžiumi brandesnis žmogus, tuo labiau jis domisi maisto gamybos paslaptimis, gurmaniškais receptais ir pastebi maisto kokybę bei jo pateikimo unikalumą. „Apsilankius užsienio valstybėje, su draugais pirmiausiai ieškau naujovių maitinimo srityje. Noriu išbandyti tai, ko nėra Lietuvoje. Labai dažnai mano vizito tikslas – gastronominiai „turgūs“, kuriuose renkasi tiek jaunimas, tiek verslo žmonės paskanaut ir pabendraut“, – atkreipia dėmesį Dovilė. Pasak jos, tai labai stilingos ir populiarios vietos, nes galima greitai užkąsti išskirtinių patiekalų ir smagiai pabendrauti su įdomiais žmonėmis.
Dovilė Filmanavičiūtė džiaugiasi, kad Lietuva neatsilieka nuo naujausių gastronominių madų tendencijų. „Visada apsilankau turguje paskanauti jo gėrybių ir labai smagu, kad atsidaro vis naujų vietų skaniai užkasti stilingoje aplinkoje. Su nekantrumu laukiau „Uptown Bazaar“ Vilniuje atidarymo.Tai kiekvieno skubančio gurmano svajonių vieta. Esu įsitikinus, kad čia kasdien susitiks stilingiausi, gerą maistą vertinantys ir geros širdies žmonės“, – šypsodamasi pažymi atlikėja.