Kokius turtus susikrauna įtakingiausios „Instagram“ žvaigždės?

Netobula estetika socialinio tinklo „Instagram“ dienoraščiuose pavergė keliautojų vaizduotę, sustiprino sporto mėgėjų motyvaciją ir įkvėpė viso pasaulio stileivas.

 Cameronas Dallasas.
 Cameronas Dallasas.
 Chiara Ferragni.
 Chiara Ferragni.
 Danielle Bernstein.
 Danielle Bernstein.
 Huda Kattan.
 Huda Kattan.
 Jen Selter.
 Jen Selter.
 Julie Sarinana.
 Julie Sarinana.
 Liz Eswein.
 Liz Eswein.
 Nashas Grieris.
 Nashas Grieris.
 Zoe Sugg.
 Zoe Sugg.
Daugiau nuotraukų (11)

Lrytas.lt

Oct 4, 2017, 1:56 PM

Milijonus (Lietuvoje – dešimtis ar šimtus tūkstančių) sekėjų turintys asmenys keičia tradicinį nuomonės lyderio portretą ir neįtikėtinai gausiai pildo savo kišenes.

Nuo asmenukių iki aukštajai madai tarnaujančių kadrų ir kelionių dosjė – tokie įtakingiausių pasaulio tinklaraštininkų kąsneliai diktuoja gyvenimo būdo protokolą. Nė kiek nenuostabu, kad daugiausia simpatijų susišluoja gatvės mados formuotojai, kurių kišenes su kaupu papildo dosnūs rėmėjai. Kokios gilios tinklaraštininkų kišenės ir ką pasakoja jų skaitmeniniai dienoraščiai?

Panagrinėkime didžiausią įtaką darančias „Instagram“ žvaigždes, kurios garsios tapo būtent dėl socialinių tinkų.

Niujorko estetikos maniakė Liz Eswein savo „Instagram“ tinklaraštį sukūrė dar 2011 metais, nuo tada ji sparčiu žingsniu užkopė į įtakingiausių tinklaraštininkų Everestą. Didžiojo Obuolio atmosferą kasdien fiksuojanti moteris gali pasigirti turinti daugiau nei 1,3 mln. sekėjų, kurių akis pavergia net 5000 eurų vertės įrašai.

Mados padangę šluosto tinklaraštininkė Danielle Bernstein, kurianti tendencijomis kvepiantį turinį. Vienas jos įrašas kainuoja 6000 eurų.

Amerikietės Aimee Song dienoraštį seka per 4,6 mln. sekėjų. Jie kasdien stebi duslių atspalvių galerija tapusį stileivos „Instagram“ profilį, kur vieno įrašo kaina siekia per 7,5 tūkst. eurų.

Po Kalifornijos saule besikaitinanti stilistė Julie Sarinana kasdien kuria turinį savo 4,6 mln. sekėjų. Nerūpestingu stiliumi ji diktuoja vasaros tendencijas, o saule nutvieksti kadrai įkainoti 8,5 tūkst. eurų.

Šviesiaplaukė italė Chiara Ferragni link gatvės mados diktatorės titulo kopti pradėjo dar paauglystėje, o dabar „Instagram“ paskyroje turi 10 mln. sekėjų. Vienas jos įrašas reklamos davėjams kainuoja 10 tūkst. eurų.

Sąraše taip pat puikuojasi ir komikas Nashas Grieris, kuris išgarsėjo trumpais komiškais vaizdeliais socialiniame tinkle „Vines“. Net atslūgus šios internetinės sensacijos bangai komiko sekėjų skaičius vis dar auga. Jo kišenes socialinio tinklo įrašai papildo mažiausiai po 11 tūkst. eurų ir prajuokina per 10,2 mln. gerbėjų.

Vienintelė įtakingiausiųjų sąrašo britė yra Zoe Sugg, arba Zoella, jos paskyroje net 11,1 mln. sekėjų. Jaunatvišką turinį kurianti Zoella sekėjų širdis pavergė naivia šypsena ir jaukia kasdienybe. Vienas gatvės mados ekspertės įrašas įkainojamas 12 tūkst. eurų, tačiau tai – ne riba, mat tinklaraštininkės sekėjų skaičius auga lyg ant mielių.

Garsenybe dėl netikėto skaitmeninio dienoraščio populiarumo tapusi amerikietė Jen Selter savo „Instagram“ paskyroje dalijasi ne kuo kitu, o sporto rezultatais, įkvepiančiomis frazėmis ir patarimais. 11,4 mln. sekėjų turinti entuziastė sukūrė sveiką ir stilingą gyvenimo būdą aukštinantį turinį, kurio įrašo vertė siekia 13 tūkst. eurų.

Mados tinklaraščio Olimpą valdo Cameronas Dallasas, kurį ištikimai seka 20,1 mln. stiliaus įkaitų. Madinga netvarka, nuspalvinusi jo skaitmeninį tinklaraštį, vaikiną atvedė į Dolce & Gabbana ambasadoriaus sostą. Nemenki nuopelnai gatvės madai leidžia už vieną įrašą užsakovų prašyti net 14 tūkst. eurų.

Sąrašo viršuje karaliauja grožio guru, mados įkvėpėja Huda Kattan. Amerikoje gimusi arabų kilmės moteris 20,8 mln. sekėjų mados ir grožio troškulį malšina savo 15 tūkst. eurų vertės įrašais. Aistra grožiui tinklaraštininkę atvedė į verslo pasaulį – ji jau spėjo išleisti iš lentynų kaipmat dingstančią makiažo liniją.

Visi čia išvardytieji – neseniai atsiradusios naujos rūšies – „Instagram“ ir „YouTube“ – žvaigždės. Demonstruodamos kupiną prabangos ir kelionių gyvenimą jos atkreipia dėmesį ir į atitinkamus gaminius. Tai – reklama, kuri pirmiausia taikosi į jaunus pirkėjus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.