Parduotuvei interjerą sukūręs Robertas Kalinkinas: „Kūrėjui svarbu veikti“

Vilniaus „Akropolyje“ duris atvėrė nauja prekės ženklo „Wawa“ parduotuvė, kurios koncepciją ir interjerą kūrė visuomenei iki šiol kaip sėkmingas drabužių dizaineris pažįstamas Robertas Kalinkinas. Nors tai pirmas kartas, kuomet „Wawa“ bendradarbiauja su mados dizaineriu, standartų laužyti nebijančio R. Kalinkino atsidavimas ir galutinis rezultatas pateisino lūkesčius – kai kurias „pop-up“ tipo parduotuvės interjero detales dizaineris pagamino savo rankomis.

 Robertas Kalinkinas.
 Robertas Kalinkinas.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkino kurtas interjeras.
 R. Kalinkinas.
 R. Kalinkinas.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

2018-04-20 10:20

Apie kitokią kryptį ir kūrybinį procesą papasakojo pats R. Kalinkinas.

– Robertai, kaip kilo mintis „pasimatuoti“ kitokį amplua – nuo drabužių pereiti prie interjerų?

– Su manimi susisiekė parduotuvės atstovai ir pasiūlė sukurti kažką išskirtinio, neįprasto, kas būtų iššūkis ir man, ir jiems. Įdomūs pasiūlymai mane visada vilioja! Pastarasis mano dėmesį patraukė savo specifika – batų parduotuvės projektas, kur mažai erdvei keliama daug reikalavimų. Smagu, kad mūsų požiūriai sutapo ir greitai radome bendrą kalbą.

– Kuo interjero kūrimo procesas jums yra žavus? Galbūt kurti interjerą netgi smagiau nei drabužius?

– Ne viename interviu esu sakęs, jog kūrėjui ne taip ir svarbu, ką kurti, – svarbu veikti. Man patinka įvairios saviraiškos galimybės ir, svarbiausia, būdai. Interjerai yra be galo ekspresyvi ir vizuali sritis, o ypač tie, kurie nėra skirti nuolatiniam, kasdieniam gyvenimui ar buičiai, tie, kurių visiškai kitokios funkcijos. Šiuo atveju tai buvo jaunatviškos avalynės parduotuvė. Tokie projektai, apskritai, yra labai šarmingi. Juose galima naudoti visas įmanomas medžiagas, tad tai savotiškas atradimų žaidimas.

– Kaip manote, kas svarbiausia kuriant modernų, stilingą ir užeiti kviečiantį interjerą?

– Kuriant komercinius intejerus svarbu nepamiršti pagrindinio tikslo – prekių ekspozicijos. Kai prekių gausa pirkėjo jau nebestebina, tenka imtis spalvinių ir kitų vizualių triukų, kurie padėtų sukurti neeilinį dekorą. Kai su užsakovais aptarinėjome šios, Vilniaus „Akropolio“, „Wawa“ parduotuvės interjerą, supratome, kad iš pirmo žvilgsnio šaltas ir niūrus industrinis interjeras gali puikiai traukti akį savo spalvomis ir faktūrų įvairove.

– Esate be galo užmtas, atrodo, kad jums 24 valandų paroje tikrai turėtų būti per mažai. Kaip randate laiko vis naujiems projektams?

– Išmokau dirbti greitai. Dėl didelio užimtumo veikti lėtu tempu nebeturiu galimybės. Viskas, ko imuosi, vyksta labai greitai (juokiasi). Kad ir šiuo atveju, vos per keletą susitikimų su užsakovu visiškai išsigryninome idėją, sukūrėme vizualizacijas, pradėjome žaliavų bei detalių paieškas, netrukus prasidėjo ir pats įrengimo procesas. Iš karto pasirinkome betoninę batų instaliaciją, gelžbetonio konstrukciją ir akrilo stiklo lentynas su vidiniu pašvietimu. Pasirinkome dekonstruotą industrinę tematiką, skirtą perkelti lankytoją iš segmentinių prekybos centrų blokų į kitokią erdvę. Esu patenkintas rezultatu! Manau, jaunatviškam prekės ženklui pavyko sukurti gražų ir išskirtinį interjerą.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.