Paryžiaus aukštoji mada atidavė duoklę istorijai

Svarbiausia forma, o ne turinys. Toks įspūdis susidarė stebint neseniai pasibaigusią Paryžiaus aukštosios mados savaitę, kurioje dizaineriai pristatė artėjančio rudens ir žiemos rankų darbo kūrinius.

Givenchy
Givenchy
Chanel<br>AP ir „Scanpix“ nuotr.
Chanel<br>AP ir „Scanpix“ nuotr.
Givenchy<br>Elie Saab
Givenchy<br>Elie Saab
Chanel
Chanel
Givenchy
Givenchy
Givenchy
Givenchy
Dior
Dior
Dior
Dior
Jean Paul Gaultier
Jean Paul Gaultier
Valentino
Valentino
Jean Paul Gaultier
Jean Paul Gaultier
Valentino
Valentino
Armani
Armani
Valentino
Valentino
Fendi
Fendi
Armani
Armani
Fendi
Fendi
Ralph
Ralph
Elie Saab
Elie Saab
Schiaparelli
Schiaparelli
Daugiau nuotraukų (21)

Lrytas.lt

Jul 12, 2018, 9:56 AM

Vienas laukiamiausių kolekcijų pristatymų visuomet būna dizainerio Karlo Lagerfeldo „Chanel“ mados namams kurtas spektaklis. Kitaip jo pristatymus sunku pavadinti, mat šis dizaineris visuomet sukuria originalią atmosferą, kuri priverčia aikčioti ne mažiau nei jo kuriami drabužiai.

Šį kartą pristatydamas 2018–2019 metų rudens ir žiemos aukštosios mados kolekciją K.Lagerfeldas pakvietė pasivaikščioti prie Senos upės. Šalia podiumo buvo pastatyti paryžietiški atributai, tokie kaip spaudos kioskeliai, leidę svečiams pasijusti taip, lyg jie sėdėtų ant Senos kranto.

O ant podiumo buvo galima išvysti pilkos spalvos penktojo dešimtmečio siluetus, kuriems dizaineris daugiausia naudojo tvidą.

Į praeitį nubloškė ir „Dior“. Šeštojo dešimtmečio beretės, vualiai, bolero, trijų dalių kostiumai, blizgaus šilko suknelės – viskas priminė laikotarpį po Antrojo pasaulinio karo.

Idėjų paieškos praeityje – jokia naujovė, tačiau mados kritikams šis mados namų dizainerės Marios Grazios Chiuri sumanymas neatrodė itin patrauklus.

Tiesa, vieta, kurioje pristatyta kolekcija, buvo dekoruota išties įspūdingai. Daugybė manekenų buvo aprengti baltomis suknelėmis ir sudėti į lentynas.

Istorija alsuojanti „Givenchy“ kolekcija tarsi pagerbė šiemet mirusį mados namų įkūrėją Hubert’ą de Givenchy. Manekenėms žengiant podiumu buvo girdėti Hubert’o mūzos Audrey Hepburn balsas, o patys kolekcijos modeliai buvo išties įspūdingi.

Vos pernai prancūzų mados namuose pradėjusi dirbti britė Clare Waight Keller sukūrė ir fantastišką atmosferą – svečiai per kolekcijos pristatymą jautėsi tarsi sėdėtų rūmų sode. Tiesa, su rūmais ši dizainerė yra susijusi – būtent jos kurtą suknelę vestuvėms pasirinko kunigaikštienė Meghan Markle.

Jeanas Paulis Gaultier savo kolekcijoje duoklę atidavė smokingui ir jo interpretacijoms, Elie Saabas sėmėsi įkvėpimo Barselonoje ir drabužiuose atkartojo Antoni Gaudi architektūros šedevrus.

Stipriausia aukštosios mados kolekcija mados kritikai pripažino „Valentino“ pristatymą. „Tai buvo puikus dramatiško aukštosios mados pristatymo pavyzdys“, – teigė jie.

Manekenės podiumu žengė skambant legendinės operos solistės Marios Callas balsui. Teatrališki, tačiau ne per daug, drabužiai nukėlė į septintąjį dešimtmetį. Ypač gausių ovacijų sulaukė švelniai rožinė plunksnų suknelė, kurią vilkėjo manekenės Cindy Crawford dukra Kaia Gerber.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.