Seksualius bičiulių kadrus iš Graikijos salos socialinėje erdvėje lydėjo paslaptinga grotažymė #NammosVillage. Būtent šio pavadinimo prekybos centras atvėrė duris ten pat, kur dvi gražuolės poilsiavo, rašo dailymail.co.uk.
Gigi ir Emily tapo prekybos centro atidarymo ambasadorėmis. O už tai, kad perkirptų atidarymo juostą ir įsiamžintų keliuose kadruose modeliams buvo sumokėti pasakiški honorarai – kiekvienai po 1,28 mln dolerių!
Visgi turtuoliams savininkams šis žingsnis buvo pelningas. Atidarymo vakarėlį internetu ir gyvai, skaičiuojama, stebėjo 190 milijonai smalsuolių. O už tai, kad Emily ir Gigi jame apsilankytų, abiem iš karto sumokėta po... 464,900 dolerių!
Turtingos ir žavios podiumų bei „Instagram“ deivės pasistengė, kad užsakovai nenusiviltų ir į atidarymo vakarėlį atvyko atrodydamos pasakiškai. Gigi pasirinko akį rėžiančią rožinę plevėsuojančią suknelę, prie kurios priderino vasariškus aukštakulnius.
Tuo tarpu Emily savimi pasitikėjo ir avėdama sportbačius. Prie vakarinės suknelės priderintas apavas jos įvaizdžiui suteikė jaunatviškumo.
Beje, atvykusios į Graikijos salą gražuolės ne tik dar labiau praturtėjo, bet ir įgavo tobulą vasarišką įdegį!