„Comme des Garçons“ kolekcijoje triumfavo blondinės

Turbūt, mažai kam girdėtas japonų prekės ženklas „Comme des Garçons“ – dažnas Paryžiaus mados savaičių svečias.

 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
 Kolekcijos pristatymas. <br> AP nuotr. 
Daugiau nuotraukų (17)

Lrytas.lt

2018-10-05 15:26

Ant podiumo jis nenusileidžia garsiausiems prancūzų mados namams, o atsižvelgiant į kolekcijose pristatomą stilių sunku nuspėti, kokios šalies madą „Comme des Garçons“ atstovauja.

Šiais metais jų pasavario-vasaros kolekcijoje, kaip jau tapo įprasta, vyravo kontrastingas koloritas. Juodos-baltos spalvų derinys papuošė paltus, sukneles bei kostiumėlius.

Šiltojo sezono kolekciją pagyvino dviejų-trijų spalvų ornamentai, nugulę ant palaidinių bei tamprių. Originalumo drabužiams suteikė gana neįprastas dizainerių sprendimas – jie nutarė rūbus padabinti iš storo audinio padarytais kaspinais bei masyviais šalikais.

Išsiskyrė ir kitas šio prekės ženklo pristatytas drabužis – ant podiumo pasirodė laikraščio imitaciją primenančiu kostiumėliu vilkinti manekenė. Nors tokio pobūdžio rūbas buvo madingas jau prieš keletą dešimtmečių, tiek Paryžiaus, tiek ir Milano, Londono bei Niujorko mados savaitėse šis raštas pastebėtas nebuvo.

Tačiau daugiausia išskirtinumo kolekcijai, neabejotinai, suteikė šviesūs perukai.

Plaukus į kasas susirišę modeliai padėjo sukurti tvarkos įspūdį – tokį, kokio pasiutėliškose, visišką stiliaus laisvę akcentuojančiose kito sezono tendencijose pasigedo estetikos mylėtojai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.