Į karjeros olimpą kartu su Victoria Beckham: 10 žvaigždės sėkmės taisyklių

„Retai save giriu, nors tai veikiausiai turėčiau daryti dažniau. Juk tai, ką pasiekiau, tikrai įspūdinga“, – sako futbolo vejos žvaigždės Davido Beckhamo (43 m.) sutuoktinė Victoria Beckham (44 m.), kurios prekės ženklui sukako 10 metų.

Victoria Beckham. <br>Scanpix nuotr. 
Victoria Beckham. <br>Scanpix nuotr. 
Minėdama savo mados namų dešimtmetį Victoria Beckham atkartojo „Marc Jacobs“ reklamos kampaniją, kuri buvo pirmasis jos impulsas mados srityje.<br>Instagramo nuotr. 
Minėdama savo mados namų dešimtmetį Victoria Beckham atkartojo „Marc Jacobs“ reklamos kampaniją, kuri buvo pirmasis jos impulsas mados srityje.<br>Instagramo nuotr. 
Minėdama savo mados namų dešimtmetį Victoria Beckham atkartojo „Marc Jacobs“ reklamos kampaniją, kuri buvo pirmasis jos impulsas mados srityje.<br>Instagramo nuotr. 
Minėdama savo mados namų dešimtmetį Victoria Beckham atkartojo „Marc Jacobs“ reklamos kampaniją, kuri buvo pirmasis jos impulsas mados srityje.<br>Instagramo nuotr. 
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Nov 13, 2018, 6:26 PM

Niujorko (JAV) viešbutyje „Waldorf Astoria“ 2008 metų rugsėjį susirinko mados kritikai ir ekspertai.

Buvusios legendinės muzikos grupės „Spice Girls“ narės, pravarde Posh Spice, ir žinomo futbolininko žmonos V.Beckham pirmosios kolekcijos svečiai laukė mažumėlę abejodami ir kritiškai nusiteikę.

„Dar viena atlikėja nusprendė tapti mados dizainere“, – veikiausiai pamanė daugelis susirinkusiųjų.

Bet V.Beckham pasiūlyta vasarinių suknelių kolekcija visiems patiko. Dar keletas pristatymų, ir prekės ženklo kūrėja V.Beckham įsiliejo į pripažintų pasaulio mados dizainerių gretas.

Buvusi „Spice Girls“ narė – vos ne vienintelė muzikos pasaulio žvaigždė, kuriai pavyko visiškai persikvalifikuoti ir sukurti savo mados imperiją.

Šiais metais V.Beckham švenčia šio triumfo dešimtmetį. Jubiliejaus proga naujoji dizainerės kolekcija buvo pristatyta per Londono mados savaitę.

Ir tai buvo pirmasis pasirodymas gimtojoje šalyje. Juk iki tol naujuosius V.Beckham modelius galima buvo pamatyti tik ant Niujorko podiumų.

Koks verslo planas garantavo svaiginantį buvusios dainininkės skrydį mados pasaulyje? Kaip V.Beckham pavyko tapti nepriekaištingo stiliaus pavyzdžiu?

Supažindiname su dešimt dizainerės V.Beckham verslo plano punktų, padėjusių britei įsiveržti į mados pasaulį.

1. Surinkti komandą

Savo interviu Victoria ne kartą pabrėžė, kad svarbiausia jos gyvenime – šeima. Be jos paramos ir meilės nieko nebūtų pavykę.

Tai – vyras Davidas ir keturi vaikai. Trys sūnūs – 19-metis Brooklynas, 16-metis Romeo, 13-metis Cruzas ir 7-erių duktė Harper – Victorios įkvėpimo šaltinis, pagrindinė parama ir atrama.

Todėl ir nenuostabu, kad per kiekvieną V.Beckham kolekcijos pristatymą pirmoje eilėje visada rezervuojamos penkios vietos.

Jauniausioji Beckhamų šeimos atžala Harper, galima sakyti, užaugo per mamos kolekcijų pristatymus. Pirmą kartą mados šou ji apsilankė 2012-aisiais, būdama kelių mėnesių.

2. Pasitelkti ironiją

Šalta, niekada nesišypsanti moteris be mažiausio emocijos blyksnio – toks V.Beckham įvaizdis įsišaknijo jau seniai.

„Tol, kol nepasukau į madą, visose nuotraukose šypsojausi. Mada atėmė iš manęs šypseną, bet visa tai – tik įvaizdis“, – sako V.Beckham.

Ir dėl to nauja, dešimties metų jos prekės ženklo jubiliejui skirta reklamos kampanija daugelį nustebino. Nuotraukose dizainerė vaizduojama įvairiomis pozomis popieriniame krepšyje su užrašu „Victoria Beckham“.

Toks siužetinis posūkis nėra atsitiktinis. Ji lygiai prieš dešimt metų dalyvavo panašioje prekės ženklo „Marc Jacobs“ rek-lamos kampanijoje.

„Kai Marcas Jacobsas įamžino mane popieriniame krepšyje, mados industrijoje žengiau tik pirmuosius žingsnius. Ar gali būti geresnis būdas pavaizduoti praėjusių metų istoriją, nei priminti, kaip ji prasidėjo?“ – toks buvo V.Beckham komentaras.

3. Įrodyti pasauliui savo savarankiškumą

V.Beckham dar nepelnė svarbiausio mados industrijos apdovanojimo, kuris tolygus kino pasaulio „Oskarui“. Bet gauti statulėlę „The British Fashion Awards“ – taip pat garbė.

Šių apdovanojimų V.Beckham turi jau du. 2011-aisiais ir 2014-aisiais ji pelnė Metų prekės ženklo nominaciją.

Dėl pastarojo triumfo dizainerė dėkojo savo vyrui: „Davidai, tu kasdien įkvepi mane! Tik tavo dėka visa tai tapo įmanoma.“

Įrodžiusi pasauliui savo savarankiškumą ir gebėjimus V.Beckham pareiškė: „Nesu ilgakojis modelis ar lemtinga gražuolė. Esu eilinė moteris – būtent tai yra mano stiprybė.“

4. Pastatyti namą

V.Beckham sukurtų rūbų galima įsigyti daugiau nei 50 pasaulio šalių. Todėl belieka stebėtis, kad pirmoji jos prekės ženklo parduotuvė atsirado tik praėjus šešeriems metams po šio ženklo sukūrimo, nors per visus tuos metus V.Beckham kolekcijos turėjo pasisekimą.

Prieš ketverius metus vienoje Londono gatvių duris atvėrė trijų aukštų namas, skirtas visiems V.Beckham kūriniams.

„Norėjau sukurti tokią erdvę, kur minimalizmas susilietų su prabanga“, – sakė V.Beckham.

5. Padaryti įspūdį karalienei

Dizainerės talentą pripažįsta net Didžiosios Britanijos karalienė. Praėjusiais metais Elizabeth II nurodymu V.Beckham už nuopelnus mados industrijoje buvo įvertinta Britų imperijos ordinu.

Apdovanojimą įteikė ne karalienė, o jos anūkas princas Williamas. Bet dėl to V.Beckham neįsižeidė. Didžiojoje Britanijoje vieša paslaptis, kad jos vyras Davidas ir sosto įpėdinis princas Williamas – geri draugai.

6. Tapti sava karališkuosiuose rūmuose

Dėl draugystės su britų karališkąja šeima Davidas ir Victoria Beckhamai buvo garbingi princo Williamo ir jo išrink-tosios Catherine Middleton vestuvių (2011 m.) svečiai.

Po septynerių metų garsieji sutuoktiniai buvo pakviesti į princo Harry ir Meghan Markle jungtuves.

Per abejas iškilmes Victoria vilkėjo tamsiai mėlynus, beveik juodus pačios sukurtus drabužius. Piktdžiugiški komentuotojai smerkė pernelyg tamsius dizainerės apdarus. Bet mados ekspertai jos aprangą per princų Williamo ir Harry vestuves priskyrė prie stilingiausių. Tad nieko nuostabaus, kad šių modelių pardavimas smarkiai šoktelėjo.

7. Atsisakyti aukštakulnių

„Nebegaliu daugiau avėti aukštakulnių. Bent jau darbe“, – prieš keletą metų V.Beckham prisipažino žurnalistams.

Garsios dizainerės pasakymas, kad aukštakulniai jai įgrįso, negalėjo likti nepastebėtas.

Patvirtindama savo žodžius 2014-ųjų vasarį per savo mados kolekcijos Niujorke pristatymą Victoria avėjo „Adidas“ sportbačius.

Susirinkusiuosius nustebino ir dizainerės apranga. Jos itin mėgstamus griežtus klasikinius siluetus pakeitė beformiai laisvalaikio drabužiai.

„Pagaliau žmonės pamatė mane tokią, kokia esu“, – taip savo pokyčius komentavo dizainerė.

8. Prasibrauti į naują sritį

Užkariavusi mados pasaulį Victoria nusprendė pabandyti savo gebėjimus grožio srityje. Pirmasis ir net labai sėkmingas debiutas įvyko seniai – 2006-aisiais sutuoktiniai pristatė kvepalus „jam ir jai“.

2016 ir 2017 m. grožio rinką papildė dekoratyvinės kosmetikos kolekcijos, kurias V.Beckham sukūrė kartu su „Estee Lauder“. Prieš keletą mėnesių dizainerė pranešė kurianti odos priežiūros liniją.

9. Būti arčiau eilinių mirtingųjų

Praėjusiais metais Victoria įteikė dovaną visiems, kurie negali įsigyti jos prekės ženklo drabužių, – pristatė bendrą liniją su JAV prekybos tinklo „Target“ interneto parduotuve.

„Sukurti šią liniją mane įkvėpė pasivaikščiojimai su dukrele Harper po parką“, – taip savo projektą apibūdino V.Beckham.

200 modelių, kurių kainos svyravo nuo 6 iki 70 dolerių, kolekcija buvo akimirksniu išpirkta.

10. Neužmiršti draugų

Daugelis dizainerių savo kolekcijų pristatymus užbaigia vestuvine suknele. Bet kurti šio drabužio V.Beckham niekada nesiryžo.

Bet iki tol, kol jos bičiulė amerikiečių televizijos serialo „Nusivylusios namų šeimininkės“ žvaigždė Eva Longoria nesusiruošė tekėti.

Būtent ji įkalbėjo V.Beckham sukurti svarbiausią kiekvienos moters gyvenimo suknelę. Dizainerė sukūrė tris: ceremonijai, iškilmingai vakarienei ir santuokos registracijai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.