Milano vyrų mados savaitėje – ilgai lauktas „Versace“ pasirodymas

Praūžus Londono vyrų mados savaitei atėjo ir Milano eilė. Priešingai nei Didžiosios Britanijos sostinėje, Milano 2019–2020 metų rudens ir žiemos sezonų madoje buvo pastebima daugiau elegancijos, vyravo ne sportinis, o italų taip mėgstamas klasikinis stilius. Be to, čia daugiau dėmesio buvo skiriama šiltiems viršutiniams apdarams.

Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Milano vyrų mados savaitė. <br>AP nuotr.
Daugiau nuotraukų (14)

Lrytas.lt

Jan 23, 2019, 6:51 PM

Mados savaitę pradėję „Ermenegildo Zegna“ nustebino medžiagų gausa ir kokybe. Ant podiumo buvo pademonstruoti įvairūs audinių deriniai, dominavo oda, vilna, nailonas.

Nieko keista – šeimai priklausantis prekės ženklas ilgus metus yra žinomas kaip vienas didžiausių smulkiųjų audinių gamintojų pasaulyje.

Pelningiausių vyrų mados namų išskirtinumą pagrindė ir šis faktas – naujausioje kolekcijoje pristatyti drabužiai buvo sukurti taip, kad galėtų būti lengvai perdirbami antriniam naudojimui.

Milane nebuvo apsieita be „Billionaire“ pasirodymo.

Šiuolaikiniams džentelmenams apdarus kuriantis prekės ženklas pristatė kolekciją su „Monte Carlo Polo“ jodinėjimo komanda. Ji taip pat aukštai vertinama – karališkojo sporto komanda yra viena geriausių pasaulyje.

Panašu, kad prestižo ji neprarado ir kolekcijos pristatymo metu. Mat „Billionaire“ kolekcijos demonstravimą pradėjo prekės ženklo kūrėjo pasirodymas ant žirgo.

Po jo buvo įspūdingas drabužių pristatymas – vyravo jojiko batai, tiesaus kirpimo kostiuminės kelnės, prabangūs švarkai. Kitaip nei „Ermenegildo Zegna“, šis prekės ženklas išskyrė gyvačių odos raštą.

Neabejojama, kad Italijos kultūros sostinėje ypač buvo laukiama „Versace“ pasirodymo. Juk garsieji mados namai kolekciją vyrams pristatė pirmą kartą po to, kai tapo amerikietiškojo konglomerato „Capri Holdings Limited“ dalimi.

Vis dėlto į drastiškas naujoves Donatella Versace nepasinėrė. Atvirkščiai, rudens ir žiemos kolekcijai įkvėpimo ji sėmėsi iš brolio Gianni darbų. Kaip ir įprasta, ant podiumo vyravo griežto kirpimo drabužiai, itin ryškus koloritas. Ypač buvo akcentuojami šilkiniai audiniai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.