Nors prie fotografijos, kurioje matomas neapdorotas ar kitaip nepakeistas maisto produktas, puikuojasi įrašas, specialiai skatinantis kiaušinį paversti socialinio tinklo žvaigžde, jis vis tiek sulaukė daugiau nei 31 milijono paspaudimų „patinka“.
Tačiau keičiasi ne tik patiktukų kultūra.
Socialiniuose tinkluose pradėjo vyrauti naujos tendencijos, dėmesį atkreipiančios ne į technologijų, bet į jų vartotojų pokyčius. Grotažyme #10YearChallenge (liet. „dešimties metų iššūkis“) pažymėtos fotografijos rodo išvaizdos pokyčius per pastarąjį dešimtmetį.
Milžiniško populiarumo sulaukusį iššūkį priėmė daugybė užsienio žvaigždžių. Parodyti, kaip atrodė 2009-aisiais, ryžosi ir Lietuvos pramogų pasaulio įžymybės: atlikėjai Petras Daunys ir Dovilė Filmanavičiūtė, manekenė Simona Starkutė, bei kiti.