„Kodėl durnas moka dukart?!
Protingiausia mokytis iš kitų klaidų, bet tik savos pamoko geriausiai. Panašiais postais, kurie primintų nevykėliams nutinkančias istorijas, mirga visas FB. Ir štai tuo nevykėliu šįsyk tapau pats. Niekada nieko neperku internetu, nes mėgstu pačiupinėti, pamatuoti, patikrinti, rinktis iš kelių ir t.t. Bet gi vieną dieną prieš akis sumirgėjo reklama su tokiais gan neblogais džinsais, kokius nešiojau jaunystėje, ir sublūdijęs bei gi patikintas greta buvusių bičiulių, kad puslapis patikimas, surizikavau.
Sėdėjau ir laukiau tų savo džinsų už beveik 50€ kelias savaites. Tiksliau, net buvau pamiršęs apie tai, kad apskritai juos užsisakiau. Sulaukęs žinutės iš pašto, kad siuntinys atkeliavo, nuskuodžiau jo pasiimti, bet išpakuoti ir pažiūrėti nespėjau, nes kaip visada prieš eilinę kelionę degė krūvos darbų.
Grįžtu iš kelionės, atidarau paketą. Aišku, visi pirkinio grąžinimo terminai praėję. Žiūriu į tuos neva džinsus ir pats juokiuosi iš savo durnumo: tokio reto plonumo, rankas dažantis mėlynas škurlis su vietomis kabančiais siūlais, kažkur neprisiūtom kniedėm, be užtrauktuko klyne ir kišenių šonuose. Pabandžiau užsivilkti, gėda buvo fotografuotis. Made in China.
Nu kam reikėjo tikėti pigiomis FB reklamomis, neaiškiais tinklalapiais ir... pirkti kažką, kai nieko nereikia.
P.S. – kadangi senus džinsus išmečiau, nes tikėjau jau turįs naujus, tai dabar teks šuoliuoti į kokią parduotuvę ir vis tiek kažką nusipirkti“, – pasiskundė E.Žičkus.