„Mano maudymosi apranga skirta undinei, neįsivaizduojančiai savo gyvenimo be kelionių, balto smėlio paplūdimių, popietės jachtoje ar vakarėlio madingame paplūdimio bare. Kiekviena, įsigijusi maudymosi kostiumėlį, įstoja į undinių klubą. O mes mielai dalinamės atvirutėms prilygstantiems kelionių vaizdams socialiniuose tinkluose“, – pasakoja A. Misevičienė.
Šių metų naujiena – atsimetriški, diagonalūs kirpimai, puošnios auksinės detalės. Klienčių prašymu – skirtingų modelių kelnaitės paaukštinu liemeniu. A. Misevičienė norėjo, kad sau maudymosi aprangą rastų skirtingų figūrų moterys, o ne tik tos, kurios gali pasigirti idealiais kūno linkiais.
„Visose kolekcijose kartojasi dvigubas audinys, kuris atlieka lengvo korseto funkciją. Nors kaspinas jau yra tapęs neatsiejamu prekės ženklo dekoru, tačiau šį kartą jo atsisakėme. Vietoj to pasirinkome metalines detales. Spalvos – klasikinės, niekada neišeinančios iš mados. Nesekame paplūdimio mados tendencijų aklai, tačiau pritaikome naujienas, kurios atspinti prekės ženklo estetiką. Norime, kad tendencijos būtų ilgalaikės, tarnaujančios paplūdimio įvaizdžiams ilgiau nei vienerius metus“, – apie prekės ženklo filosofiją kalba A. Misevičienė.