Lietuvė Ugnė Gelgotaitė Milano mados savaitėje konkuravo su robotais

Šešias dienas trukusią Milano mados savaitę užbaigė ryškių spalvų ir blizgesio, leopardų kailio raštų ir perlų, kailių ir grandinių kupinas disko šou, kuriame tarp modelių žygiavo ne tik robotai, bet ir lietuvė Ugnė Gelgotaitė (23 m.).

Ugnė Gelgotaitė.<br>lrytas.lt montažas.
Ugnė Gelgotaitė.<br>lrytas.lt montažas.
„Dolce and Gabbana“ kolekcija.<br>„Dolce and Gabbana“ via Pixelformula/Scanpix nuotr.
„Dolce and Gabbana“ kolekcija.<br>„Dolce and Gabbana“ via Pixelformula/Scanpix nuotr.
„Dolce and Gabbana“ kolekcija.<br>ZUMA Press, Inc./Scanpix nuotr.
„Dolce and Gabbana“ kolekcija.<br>ZUMA Press, Inc./Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Daiva Lapėnaitė

Mar 16, 2021, 4:24 PM

Manekenės karjerą užsienyje daranti mergina gimtąjį Vilnių paliko būdama penkerių ir apsigyveno Kaljaryje, Sardinijos saloje. Nuo vaikystės apie darbą mados pasaulyje svajojusi Ugnė jau penkerius metus gyvena, studijuoja ir dirba Milane.

„Dolce & Gabbana“ kolekcijos, kurioje susipynė devintojo dešimtmečio disko stilius su dirbtiniu intelektu, netrūko aliuzijų ir į pandemijos kasdienybe paverstas apsaugos priemones, o ryškiaspalvis pristatymas lietuvei tapo vertinga patirtimi.

„Atranka buvo didžiulė, tad emocijos žingsniuojant pakyla buvo tikrai milžiniškos, – pasakojo Ugnė. – Dizaineriai Domenico Dolce ir Stefano Gabbana yra tikri profesionalai, labai reiklūs, tačiau ir smalsūs, mandagūs žmonės. Jie kiekvieną modelį patys parengia pasirodymui, mielai bendrauja. Tad pakalbėjome ir apie naują kolekciją, ir apie jai pristatyti naudotus Italijos technologijų instituto sukurtus robotus, kurie yra mielos mažos būtybės, užprogramuotos mokytis bendrauti.“

Tiksliųjų mokslų licėjų ir muzikos mokyklą Kaljaryje baigusi lietuvė Milane studijuoja komunikaciją ir viešuosius ryšius. Tačiau jos svajonė – įsitvirtinti mados pasaulyje ne tik kaip modeliui.

Trispalvėmis kojinėmis pasaulio lietuvius balsuoti praėjusiuose Seimo rinkimuose skatinusi lietuvė mano, kad papildoma pavara jai yra ir lietuviškos šaknys.

„Augau su lietuviško būdo mama – griežta, bet teisinga. Ji man įskiepijo smalsumą, savarankiškumą, tikėjimą savimi“, – sakė lietuvė.

Kol pateko ant žymiųjų dizainerių pakylų, merginai teko nueiti ilgą kelią.

„Atvykusi į Milaną varsčiau modelių agentūrų duris ir sulaukdavau pastabų, kad esu per žema, – pasakojo 1,72 m ūgio lietuvė. – Tekdavo ištisas dienas praleisti atrankose ir geriausiu atveju gaudavau darbo kaip fotomodelis.“

Ugnė fotografavosi ir filmavosi dešimtyse reklaminių kampanijų nuo naujų, dar mažai žinomų dizainerių iki pasaulyje žinomų vardų, kaip „Diadora“, „Australian“, „Marni“, „Moncler“, „Valentino“.

Pernai vykusioje Milano mados savaitėje ji pirmą kartą demonstravo pankišką eleganciją kuriančios dizainerės Barbaros Bolognos kolekciją. Ši dizainerė lietuvę pasirinko ir pristatyti kolekcijas pirkėjams Paryžiuje.

Praėjusią vasarą lietuvė tapo žurnalo „Vogue“ itališkojo leidimo talentų konkursą laimėjusios dizainerės Simonos Marziali kolekcijos veidu skaitmeninėje Milano mados savaitėje.

Kolekcijos pristatymo klipe Ugnė ne tik perteikė drabužių nuotaiką, bet ir lietuviškai dainavo lopšinę.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.