Paryžiaus mados savaitė priminė ir siaubo filmą, ir pasaką

Šaltojo 2021–2022 metų sezono mados estafetė užbaigta aukšta nata. Paryžiuje vykusioje rudens ir žiemos mados savaitėje buvo prisiminti laikai, kai mobiliųjų telefonų nebuvo, o norint nusifotografuoti tekdavo laukti net iš kitų miestų atvyksiančių fotografų. Tiesa, ir tuomet, ir dabar koją tikrumui kišo tuštybė.

 Paryžiaus mados savaitė.<br> Lrytas.lt koliažas.
 Paryžiaus mados savaitė.<br> Lrytas.lt koliažas.
LOEWE.<br>Scanpix nuotr.
LOEWE.<br>Scanpix nuotr.
Lanvin.<br>Scanpix nuotr.
Lanvin.<br>Scanpix nuotr.
Lanvin.<br>Scanpix nuotr.
Lanvin.<br>Scanpix nuotr.
Christian Dior.<br>Scanpix nuotr.
Christian Dior.<br>Scanpix nuotr.
Elie Saab.<br>Scanpix nuotr.
Elie Saab.<br>Scanpix nuotr.
Hermes.<br>Scanpix nuotr.
Hermes.<br>Scanpix nuotr.
Chloe.<br>Scanpix nuotr.
Chloe.<br>Scanpix nuotr.
Christian Dior.<br>Scanpix nuotr.
Christian Dior.<br>Scanpix nuotr.
Hermes.<br>Scanpix nuotr.
Hermes.<br>Scanpix nuotr.
Christian Dior.<br>Scanpix nuotr.
Christian Dior.<br>Scanpix nuotr.
Elie Saab.<br>Scanpix nuotr.
Elie Saab.<br>Scanpix nuotr.
Christian Dior.<br>Scanpix nuotr.
Christian Dior.<br>Scanpix nuotr.
 Thom Browne.<br>Scanpix nuotr.
 Thom Browne.<br>Scanpix nuotr.
 Thom Browne.<br>Scanpix nuotr.
 Thom Browne.<br>Scanpix nuotr.
 Thom Browne.<br>Scanpix nuotr.
 Thom Browne.<br>Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (16)

Lrytas.lt

Mar 19, 2021, 12:40 PM

Garsieji mados namai „Christian Dior“ savo kolekcijoje pasitelkė pasakos motyvą. Vienoje lankomiausių Prancūzijos vietų – Versalio rūmuose – nufilmuotame kolekcijos pristatyme pasirodė moderniai apsirengusios Raudonkepuraitė, Pelenė ir Miegančioji Gražuolė. Šios herojės pasirinktos neatsitiktinai: jų pasakas Versalio rūmuose kadaise perrašė rašytojas ir pasakininkas Charles’is Perrault (1628–1703).

Tačiau per „Christian Dior“ drabužių pristatymą buvo svarbu ne tik klasikinių, nesenstančių pasakų, rūmų ir apdarų grožis, bet ir viliojančio pasakų pasaulio pavojai. Anot mados namų kūrybos direktorės Marios Grazios Chiuri (57 m.), pastarieji pandemijos metai paskatino žmones perkainoti vertybes.

Nebeliekant nereikalingų blizgučių, noro savo išvaizda sužavėti aplinkinius, o kartais – ir paskatos per dieną bent kartą pažvelgti į veidrodį, nuo pjedestalo dingo dar paskutinės Prancūzijos karalienės Marijos Antuanetės (1755–1793) laikais kulminaciją pasiekusi tuštybė.

Vis dėlto socialinių medijų kultas niekur nedingo, vaizdo skambučiai ir telefonu darytos asmenukės gal net tapo populiaresnės nei iki šiol. Siekiant tikrumo M.G.Chiuri ir toliau siūlo tuščiai nesivaikyti savo atspindžio veidrodyje.

„Esu moteris, kuri savo namuose turi vieną veidrodį vonios kambaryje. Ar galite mane įsivaizduoti fotografuojančią savo atspindį veidrodyje? Neįmanoma! Nes mano mintys sukasi visai ne apie tai.

Man labiau patinka tikri, paprastesni, laiko patikrinti dalykai, senosios pasakos, kurių pabaiga nebūtinai laiminga. Jos jaunimą paruošia ateičiai. Taigi jei norite susikurti savo identitetą ir susikaupti, nežiūrėkite į veidrodį“, – sakė moteris, kurios kolekcijos drabužius modeliai pristatė Versalio Veidrodžių salėje.

Amerikiečių dizainerio Thomo Browne’o (56 m.) kolekcija buvo pristatyta fotografijų formatu. Iš nespalvotų nuotraukų žvelgiantys modeliai priminė siaubo pasakų ar tokio pat žanro filmų personažus.

Kaip visuomet, kurdamas kolekciją dizaineris daugiau galvojo apie stilių ir grožį, o ne apie dėvimų apdarų patogumą. „Svarbiausia yra sukurti pasaulį, kuris būtų įdomus“, – sakė ir vyrus, ir moteris suknelėmis drąsiai puošiantis dizaineris.

Parengė: Agnė Mačiulytė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.