Ukrainos mados savaitėje suspindo ir Mildos Grikšaitės-Jankuvienės darbai

Šeštadienio vakarą, viename svarbiausių sezono mados renginių Rytų Europoje, Ukrainos mados savaitėje, savo naujausią pret-a-porter kolekciją pristatė drabužių dizainerė, prekės ženklo „Mild Power“ įkūrėja Milda Grikšaitė-Jankuvienė.

 Dizainerės darbai.<br> Lrytas.lt koliažas.
 Dizainerės darbai.<br> Lrytas.lt koliažas.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Dizainerės darbai.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (17)

Lrytas.lt

Sep 7, 2021, 1:48 PM, atnaujinta Sep 7, 2021, 1:49 PM

Kijeve susirinkę žiūrovai išvydo penkiolika moterims bei vyrams skirtų drabužių modelių. Kolekcijoje plėtojamos dvi, į vieną kompoziciją sujungtos kryptys.

Pirmoji – madą kasdien švęsti kviečianti pastelinė kolekcijos dalis, kurioje Milda meistriškai sujungia tarp seksualumo ir konceptualumo laviruojančią kūrybos liniją. Antroji kolekcijos dalis – moterims ir vyrams skirti megzti gaminiai. Dizainerei svarbus įvaizdžio išbaigtumas, pagrindo ir detalių harmonija, tad drabužių derinius Milda papildė ne pirmą sezoną ypač madingomis bucket hat kepurėmis bei kepuraitėmis su snapeliu.

M. Grikšaitė-Jankuvienė pasakoja, kad kolekcijos idėją padiktavo tvarus Ukrainos mados savaitės formatas „No season“ ir viena fundamentaliausių vertybių – meilė. „Nors kintant pasauliui ieškomos naujos bendravimo formos ir nauji meilės apibrėžimai, širdelė visiems, nuo mažo iki didelio, asocijuosi su meile, todėl šis simbolis tapo pagrindiniu kolekcijos motyvu. Kaip visuomet, kurdama rėmiausi tvarumo principais, tačiau šįkart naudojau ne tik pamėgtą upcycling techniką, bet ir mezgimą – megzti išmokau dar vaikystėje ir tai buvo mano pirmoji pažintis su drabužių kūrimu, jau kurį laiką troškau grįžti prie savo kūrybos šaknų.

Mezgimas yra vienas tvariausių mados pramonės metodų, nes leidžia sunaudoti žaliavas beveik be likučių, o daiktai yra ilgaamžiai. Ypač didelį dėmesį skyriau siūlų parinkimui – natūrali sudėtis bei praktiškas dėvėjimas buvo mano prioritetas.

Tvarumo paieškos kiekviename žingsnyje tapo ir draugystės su prekės ženklu „MATH Scientific“ pagrindu – tiek pastarasis, tiek „Mild Power“ orientuojasi į tvarumą, įvairiapusišką sąmoningumą ir meilę sau bei aplinkai, taigi bendradarbiaudami sukūrėme kelis drabužių modelius“, – koncepcija dalijasi dizainerė, kuriai antrina ir mokslininkų sukurtos, minimalistinės sudėties kosmetikos prekės ženklo įkūrėja Marija Valaitė: „Kad ir kaip žavėčiausi mada, negaliu ignoruoti šios industrijos poveikio aplinkai. Mūsų vertybės yra mokslo pažanga, procesų skaidrumas ir atsakomybė – atsakomybė prieš klientus, prieš mokslininkų bendruomenę bei prieš mūsų planetą, kuriai dabar, labiau nei bet kada, reikalinga pagalba, tad bendradarbiaujame tik su tvariais prekės ženklais.

Požiūris į tvarumą ir minimalistinę estetiką tapo dviejų socialiai atsakingų prekės ženklų kolaboracijos pagrindu. Drabužių dizainerė džiaugiasi, kad šia filosofija vis dažniau vadovaujasi ne tik kūrėjai ar verslai – Milda tikina, kad tvarumas vis dažniau tampa argumentu prekę įsigyti ir klientui.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.