Didžiausia Skandinavijos mados e. parduotuvė Boozt.com šiemet atvėrė virtualias duris Baltijos šalyse: vyrauja šiaurietiškas dizainas

Šiemet Baltijos šalyse virtualias duris atvėrusi didžiausia Skandinavijos mados e. parduotuvė Boozt.com vienija ne tik populiariausius mados, vaikų, sporto ir interjero prekių ženklus, bet ir gausybę skandinaviškų dizaino prekių ženklų.

Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Boozt.com dizainerių asortimente – skandinaviškas dizainas ir tvarumo dvasia.<br>Boozt.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (12)

Lrytas.lt

Feb 4, 2022, 9:00 AM, atnaujinta Feb 4, 2022, 9:16 AM

„Savo klientams siekiame suteikti ne tik platų, bet ir jų poreikius geriausiai atitinkantį asortimentą, todėl prekių ženklų portfelis yra nuolatos atnaujinimas. Norime atkreipti pirkėjų dėmesį į šiuo metu geriausius savo klasės produktus ir kūrėjus, kuriuos vienija laikui nepavaldus dizainas ir kokybė“, – sako A. Pargaliauskaitė.

Boozt.com dizainerių e. parduotuvė – tai kruopščiai atrinktų Skandinavijos kūrėjų prekių ženklų asortimentas su aukščiausios kokybės butiko atmosfera. Pristatome keturis populiariausius Boozt.com šiaurietiškus prekių ženklus, kurie įkvėps jus susikurti unikalų ir laikui nepavaldų stilių.

STYLEIN

„Stylein“ yra švedų mados prekės ženklas, kurį 2001 m. gyvendama Niujorke, įkūrė dizainerė Elin Alemdar. Jungiantis nesenstančią, bet šiuolaikišką dizaino išraišką, moteriškumą ir modernumą, šis prekių ženklas kuria madą visoms progoms. Kolekcijos gaminių, kurių širdyje – skandinaviškas minimalizmas, dizaino įkvėpimas kyla tiesiogiai iš gyvenimo būdo, o tai suteikia „Stylein“ unikalią išraišką, gražias linijas ir modernią formą su nedaug detalių.

Visi drabužiai sukurti iš aukščiausios kokybės medžiagų ir tiesiog nepriekaištingai priglunda.

Pirmoji rankų darbo kolekcija buvo sukurta Elin dirbant stiliste studijų „Fashion Institute of Technology“ (F.I.T) Niujorke metu, o šiandien „Stylein“ yra vienas iš pirmaujančių Švedijos mados prekių ženklų, kurį šiuo metu galima įsigyti daugiau nei trylikoje pasaulio šalių.

RODEBJER

2000 m. Niujorke įkurtas Carin Rodebjer, kurios filosofija paremta feministinėmis ir aplinkosauginėmis vertybėmis, „Rodebjer“ kuria sąmoningą, laikui nepavaldžią madą.

Nuolat augantį ir jau tapusį kultiniu visame pasaulyje, „Rodebjer“ prekių ženklą dėvinčios moterys jaučiasi patogiai dėvėdamos firminius aptemptus kostiumėlius, drapiruotus kaftanus ir unikalius raštus.

„Rodebjer“, kurio pagrindas – tvarumas, įsipareigojo rūpintis vartojimu bei pristatyti tik kokybiškas, stilingas ir ilgaamžes kolekcijas. Jie taiko tvaresnį ir atsakingesnį gamybos procesą, audinius ir technologijas, kad pailgintų kiekvieno drabužio gyvavimo laiką ir sumažintų poveikį aplinkai.

REMAIN

2018 m. Kopenhagoje „REMAIN“ įkūrė generalinė ir kūrybos direktorė Denise Christensen. Dizaino DNR, kuriam įtaką daro jos pačios gyvenimas, yra paremtas netradiciniu požiūriu į stilių, kai elegantiški drabužiai yra universalaus, drąsaus ir paprasto garderobo pagrindas kiekvienai dienai.

„REMAIN“ sukuria modernų siluetą su pagrindiniais stiliais, kuriuos norėsite dėvėti sezoną po sezono. Iš firminių odos detalių, sumanaus sluoksniavimo ir sportinės aprangos prieskonių sukurtas „REMAIN“ drabužis gali lengvai tapti jūsų mėgstamiausiu pasirinkimu septynioms savaitės dienoms, o jam suteikiama garantija visam gyvenimui.

STINE GOYA

Danų dizainerė Stine Goya 2006 m. sukūrė prekių ženklą, kuris suteikia moterims daugiau laisvės ir išraiškos galimybių per drabužius. Jos dizaino širdis – stiprios, aistringos idėjos, tikinčios spalvų ir raštų galia. Kiekvienu savo gaminiu Stine Goya nori suteikti savo klientėms galimybę išreikšti tikrąjį savo charakterį per nesenstančius, lengvai derinamus ir unikalius modelius.

Stine Goya siekė sugriauti skandinaviško dizaino estetikos stereotipą, kuris dešimtmečius buvo tapatinamas su prislopinta spalvų palete. Jos žaismingi siluetai ir ryški spalvų paletė pritraukia ištikimus tendencijų sekėjus ir mados eksperimentų ieškotojus.

Dizainerė įkvėpimo semiasi iš meno pasaulio, todėl kiekviena kolekcija kuriama ant tvirto pagrindo, kurį sudaro nepriekaištingi siluetai, kokybiški audiniai ir prekių ženklo dizainerių komandos rankomis piešti raštai.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.