Manekenė Gigi Hadid visus per žiemos kolekcijų pristatymus uždirbtus pinigus paaukos ukrainiečiams

Per Milano mados savaitę karo Ukrainoje tema buvo paliesta gana paviršutiniškai, o Paryžiuje – atvirkščiai – jai buvo skiriama gerokai daugiau dėmesio. Į Prancūzijos sostinėje vykusius šou madai prijaučiančios užsienio garsenybės traukė pasipuošusios Ukrainos vėliavos spalvomis, o garsieji prekių ženklai karo nuskriaustiesiems skyrė daug pinigų.

Gigi Hadid pristato Isabel Marant kūrinius Paryžiaus mados savaitėje.<br>Scanpix nuotr.
Gigi Hadid pristato Isabel Marant kūrinius Paryžiaus mados savaitėje.<br>Scanpix nuotr.
„Balenciaga“.<br>Scanpix nuotr.
„Balenciaga“.<br>Scanpix nuotr.
„Balenciaga“.<br>Scanpix nuotr.
„Balenciaga“.<br>Scanpix nuotr.
„Balenciaga“.<br>Scanpix nuotr.
„Balenciaga“.<br>Scanpix nuotr.
„Chanel“.<br>Scanpix nuotr.
„Chanel“.<br>Scanpix nuotr.
„Chanel“.<br>Scanpix nuotr.
„Chanel“.<br>Scanpix nuotr.
Louis Vuitton.<br>Scanpix nuotr.
Louis Vuitton.<br>Scanpix nuotr.
Louis Vuitton.<br>Scanpix nuotr.
Louis Vuitton.<br>Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Mar 20, 2022, 11:11 AM

Veiksmais, o ne žodžiais padėti nuo Rusijos agresijos kenčiantiems ukrainiečiams mados namai nusprendė nuo Paryžiaus mados savaitės pradžios praėjus keletui dienų.

Paramą Ukrainos karo pabėgėliams skyrė „Chanel“, „Givenchy“, „Louis Vuitton“ ir kiti Prancūzijos bei kitų valstybių prabangos prekių ženklai, mados milžinai uždarė Rusijoje savo parduotuves.

Prisidėti nusprendė manekenė Gigi Hadid (26 m.) – visus per 2022–2023 metų rudens ir žiemos kolekcijų pristatymus uždirbtus pinigus moteris nutarė paaukoti ukrainiečiams.

„Buvo sudarytas griežtas mados mėnesio grafikas, taigi kartu su kolegomis naujas mados kolekcijas pristatėme per traumuojančius ir širdį veriančius istorijos momentus. Negalime kontroliuoti savo darbo grafiko, tačiau norėtume pakyla žygiuoti vardan ko nors“, – teigė taip pat už paramą palestiniečiams atvirai pasisakanti manekenė.

Italų dizaineris Giorgio Armani (87 m.) į karą Ukrainoje sureagavo Milane savo šou pristatydamas visiškoje tyloje, o „Balenciaga“ kūrybos vadovas gruzinas Demna Gvasalija (40 m.) žengė dar vieną žingsnį į priekį – visas prekės ženklo 2022–2023 metų šaltojo sezono kolekcijos pristatymas buvo skirtas Ukrainai palaikyti.

Kiekvienas šou apsilankęs žiūrovas ant savo kėdės rado Ukrainos vėliavos spalvomis margintus marškinėlius ir žinutę, kurioje teigiama, kad nors šiuo metu vykstanti mados savaitė prilygsta absurdui, jos atšaukimas būtų prilygęs pasidavimui velniui.

Vos prasidėjus renginiui D.Gvasalija tamsoje ukrainiečių kalba perskaitė eilėraštį. Įsijungus šviesoms žiūrovai išvydo dirbtiniu sniegu nuklotą pakylą, ant kurios modeliai ėjo skambant dramatiškai pianino muzikai ir pučiant stipriam vėjui. Rankose jie nešė juodus plastikinius maišus. Tai – šou kūrėjų pasitelkta aliuzija į karo pabėgėlius.

D.Gvasalija ir pats puikiai žino, ką šiuo metu jaučia nuo Rusijos agresijos bėgantys žmonės. 1993-iaisiais, Gruzijos pilietinio karo metu, jis kartu su šeima turėjo palikti savo namus. Kaip pabėgėlis dizaineris yra gyvenęs Ukrainoje, Maskvoje.

„Regėjau save kaip vaiką slėptuvėje prieš 30 metų, nežinantį, ar stogas nukris man ant galvos. Mada dabar nerūpi. Turi būti siunčiama meilės ir taikos žinutė, o mada šioje krizėje turi užimti svarbią poziciją“, – įsitikinęs kūrėjas.

Parengė: Agnė Mačiulytė.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.