Milano mados savaitėje vyrai nusimetė marškinėlius

Milane surengta vyrų mados savaitė leido mintimis nusikelti ir į kitus metus, ir į praeitį. Italijos šiaurėje įsi-kūrusiame mieste buvo pristatytos ir pakalnutėmis, ir margaspalviais bijūnais kvepiančios 2023-iųjų pavasa-rio ir vasaros kolekcijos.

Milano vyrų mados savaitė.<br>Lrytas.lt koliažas.
Milano vyrų mados savaitė.<br>Lrytas.lt koliažas.
„Dolce &amp; Gabbana“.<br>Scanpix nuotr.
„Dolce &amp; Gabbana“.<br>Scanpix nuotr.
„Dolce &amp; Gabbana“.<br>Scanpix nuotr.
„Dolce &amp; Gabbana“.<br>Scanpix nuotr.
„Versace“.  <br>Scanpix nuotr.
„Versace“.  <br>Scanpix nuotr.
„Versace“.  <br>Scanpix nuotr.
„Versace“.  <br>Scanpix nuotr.
„Emporio Armani“.  <br>Scanpix nuotr.
„Emporio Armani“.  <br>Scanpix nuotr.
„Emporio Armani“.  <br>Scanpix nuotr.
„Emporio Armani“.  <br>Scanpix nuotr.
„Emporio Armani“.  <br>Scanpix nuotr.
„Emporio Armani“.  <br>Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Jul 1, 2022, 1:01 PM

Mados namų pademonstruoti apdarai iš tiesų priminė gėlių pievą. „Emporio Armani“ savo kūrinius tradiciškai nuspalvino pasteliniais atspalviais, čia netrūko ir baltos spalvos. Tuo metu „Versace“ apdarų ryškumu įkūnijo tikrų tikriausią sodą, kuriame karaliavo Italijos pietuose prisirpusios citrinos.

Buvo pastebimos ir hipiško stiliaus detalės: lengvai krintantys ir lopyti drabužiai, džinsinis audinys, plačios skrybėlės, neseniai vykusioje Londono mados savaitėje sužibusi apdarų dažymo technika – batika. Tiesa, hipiškas stilius būsimosios vasaros stileivų niekuo nenustebins – madingas jis bus ir ateinantį rudenį bei žiemą.

Savitumu išsiskyrė „Dolce & Gabbana“ šou. Nemažai pavasariui ir vasarai skirtų prekės ženklo drabužių papuošė religinė simbolika. Teigiama, kad šia kolekcija buvo bandoma atsižvelgti į prekės ženklo istoriją, jo identitetą, sielą. Ant pakylos manekenai rodė atkurtus ankstesnėse kolekcijose pristatytus drabužius. Apie tai, kada rūbas buvo pademonstruotas pirmą kartą, išdavė jį papuošusi etiketė.

Anot prekės ženklo įkūrėjo dizainerio Domenico Dolce (63 m.), tokia kolekcijos idėja kilo dėl augančio jaunosios kartos smalsumo.

„Jie yra išalkę tikrosios mados. Šiandien visur matomi tik logotipai“, – sakė mados legenda, kurio naujausioje kolekcijoje pražydo rožės.

Parengė: Agnė Mačiulytė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.