Švedijoje, Stokholme, prasidėję žvaigždės pasirodymai vėliau persikėlė į 57 stadionus, jos koncertais džiaugėsi Briuselis, Londonas, Barselona, Marselis, Amsterdamas ir kiti Europos didmiesčiai.
Šou įkūnyta viskas – nuo moterų galios iki didžiavimosi savo odos spalva, o energingas dainininkės dainas papildo ir scenoje demonstruojami prabangūs blizgantys kostiumai, ryškūs metaliniai korsetai.
Visą koncertinį garderobą atlikėjai kūrė ne vienas prabangių mados namų „Alexander McQueen“, „Loewe“, „Gucci“, „Fendi“ dizaineris, Davidas Koma ir kiti.
„Mums, dizaineriams, tai ne tik puiki reklama, bet ir nuostabus kultūrinis momentas“, – sakė Londone įsikūręs gruzinų dizaineris D.Koma ir pridūrė, kad pati Beyonce buvo itin įsitraukusi į visas detales.
D.Koma ne kartą yra dirbęs su dainininke ir jos komanda, todėl vėl bendradarbiaudamas su atlikėja jautėsi natūraliai, o Beyone, pasak jo, tikra menininkė ir supermoteris.
Olandų mados dizainerė Iris van Herpen taip pat pabrėžė, kad kurti dainininkei Beyonce buvo didžiulė garbė.
Sukūrusi nuostabią sidabrinę suknelę (kuriai pasiūti prireikė 12 žmonių ir 700 valandų), dizainerė sakė: „Beyonce savo turnė įkūnija moterišką stiprybę. Ji simbolizuoja, kad pasitikėjimas savimi sklinda iš vidaus ir kad grožis klesti įvairovėje.
Jos stilius – tai elegancijos kaleidoskopas, kuris įkvėpė mane ir mano komandą kiekvienam dygsniui, kiekvienam karoliukui ir kiekvienam žiedlapiui.“
„Tai svarbi akimirka – aprengti tokį kultinį ir įkvepiantį žmogų kaip Beyonce. Ji – vizionierė, revoliucionierė ir menininkė, kuri nenuilsdama dirba, kad pasaulis taptų geresnis, – sakė anglų dizainerė Stella McCartney. – Ji įkūnija tai, ką reiškia būti Stellos moterimi, ir aš labai didžiuojuosi, kad galėjau prisidėti prie šio jos galią ir žavesį atspindinčio įvaizdžio.“