Inga Budrienė apie sicilietišką gimtadienį: „Mažame Taorminos miestelyje tądien jaučiausi kaip karalienė“

Kaip ir kasmet, savo gimtadienį verslininkė, renginių organizatorė Inga Budrienė (49 m.) su būriu draugų atšventė kelionėje. Šiais metais moteris su bičiuliais viešėjo Sicilijoje (Italija) – ten gimimo dienos vakarienei ji pati ne tik dekoravo restorano stalą, bet ir sulaukė didžiausios dovanos – artimiausių draugų kompanijos.

Viešnagės Taorminos miestelyje akimirkos.<br> lrytas.lt koliažas.
Viešnagės Taorminos miestelyje akimirkos.<br> Linos Mitkės („Diamond-photo.com“) nuotr.
„Mažame Taorminos miestelyje tądien jaučiausi kaip karalienė, kiek buvo nuostabių emocijų! Žmonės kalbino, fotografavosi kartu, jautėmės kaip kino filme!“ – pasakojo Inga Budrienė.<br> Linos Mitkės („Diamond-photo.com“) nuotr.

Laura Bulvydė

Oct 21, 2023, 5:09 PM

Spalio 1-ąją gimimo dieną švenčianti Inga atvira: nors visada į tokias šventines keliones vykdavo su 30 ar net 40 bičiulių kompanija, šiais metais į išsvajotą Siciliją keliavo vos 10 žmonių. Be to, šiemet verslininkė nejuto ypatingo noro švęsti, todėl ir kelionę, kaip juokėsi, suplanavo kone paskutinę minutę.

„Stipriai švęsti nesiruošiau, tad nieko ypatingo suorganizuoti nespėjau. Juolab kad aplink šiuo metu daug jubiliejų, tad į mūsų kelionę išsiruošė kur kas mažiau keliautojų. Tačiau supratau, kad mažiau žmonių – smagiau, visi tapome kur kas artimesni, nes turėjome daugiau laiko artimiau pabendrauti.

O ir susiorganizuoti pramogas kur kas paprasčiau. Tad šios atostogos buvo ne darbas, o poilsis“, – šypsojosi moteris.

Didelių lūkesčių ir planų kompanija neturėjo – pagrindinis tikslas buvo smagiai kartu praleisti laiką. Be to, gimtadienį tuo metu – spalio 2-ąją – šventė ir garsus virtuvės šefas, Ingos bičiulis Ruslanas Bolgovas, tad išėjo puiki jungtinė šventė.

Inga visąlaik svajojo pasivažinėti itališkuoju mažyliu „Fiat 500“, tad žmonos gimtadienio proga šią svajonę išpildyti pasistengė jos vyras Darius. Be to, bičiulė fotografė Lina Mitkė sukaktuvininkei ir jos bičiuliams čia pat surengė ir nuostabią fotosesiją.

„Mažame Taorminos miestelyje tądien jaučiausi kaip karalienė, kiek buvo nuostabių emocijų! Žmonės kalbino, fotografavosi kartu, jautėmės kaip kino filme! Ir apsirengę buvome sicilietiškai – visus drabužius pirkome vietoje, margų raštuotų suknelių ten daug, gražių ir nebrangių.

Ten neįmanoma neapsipirkti. Juokiausi, kad ir namie, kai pasiilgsiu Italijos, dėvėsiu sicilietišką suknelę“, – sakė Inga.

Verslininkė šypsojosi, kad didžiausia dovana jai – draugų buvimas kartu, tad materialių dovanų ji prašė nedovanoti.

Vis dėlto kompanija užsakė muzikantus, kurie grojo restorane I.Budrienės gimtadienio vakarą. Čia netrūko nei šokių, nei dainų, prie kompanijos prisijungė ir restorano šeimininkas.

„Dieną prieš tai užėjome į tą restoranėlį suderinti vakarienės smulkmenų, mačiau, kad jie turi gražių lėkščių, tad paprašiau padekoruoti stalą.

Tačiau kai atėjome, pamatėme, kad šis mūsų prašymas neišpildytas. Puoliau pati dirbti, – juokėsi moteris. – Paprašiau vienodų lėkščių, iš paprastų servetėlių paserviravau stalą, padekoravau tuo, ką radau. Patys šeimininkai puolė fotografuoti.“

Tiesa, švęsti Ruslano gimtadienio kompanijai restorane nepavyko – virtuvės šefas nutarė palepinti bičiulius savo gaminta vakariene.

„Buvome išsinuomoję labai gražią vilą, kurioje itališkais patiekalais pusryčiams, pietums ir vakarienei mus lepino R.Bolgovas. Liko tik mėgautis nuostabiu kalnų vaizdu, saule ir draugija. Kasdien važiuodavome į Taorminos miestelį, ten vakarais pasivaikščiodavome, aplankėme keletą restoranų, jaukių barų“, – pasakojo Inga.

Inga neslepia – artėjantis jubiliejus jai kol kas nekelia džiugių jausmų. Gal dėl to, svarstė moteris, ir šio gimtadienio nesinorėjo itin pompastiško. Verslininkė juokėsi, kad atšventusi 49-ąjį, kitą švęs jau tik 51-ąjį gimtadienį.

„Visi tik ir kalba, kad kitąmet – didžiulis jubiliejus, laukia puotos. O mane gąsdina tas skaičius, žinau, kad niekas gyvenime iš esmės dėl to nepasikeis, bet skaičius nevilioja...

Kita vertus, pats tas būti vadinamai močiute – juk vyriausias sūnus Nojus su marčia Kornelija man netrukus įteiks didžiausią dovaną – anūką!

Koks džiaugsmas, dar vienas naujas smagus gyvenimo etapas – su didžiausia meile laukiame anūkėlio. Nesiseka man nei dukrytės, nei anūkės kol kas turėti. Ir sesuo turi tris berniukus.

Pratinuosi, kad būsiu vadinama močiute, – kaip jis norės, taip ir vadins. Jaučiuosi esanti dar jauna, bet galiu būti ir močiutė“, – juokėsi verslininkė.