„Lanvin“ dizaineriai: „Grįžkime prie vyriškumo“

Paryžiuje puikiai žinoma, jog „Lanvin“ mados namus mėgsta stiprios, tačiau be galo jausmingos ir auksinio aukštosios mados amžiaus besiilginčios moterys, o vyriškasias „Lanvin“ kolekcijas renkasi jautrūs romantikai, mėgstantys aptakias formas, teatrališką dramą bei aristokratiškas spalvas.

Mados namų "Lanvin" kolekcija.<br>AP
Mados namų "Lanvin" kolekcija.<br>AP
Daugiau nuotraukų (1)

Deimantė Bulbenkaitė

Jul 3, 2012, 3:30 PM, atnaujinta Mar 18, 2018, 11:55 AM

Ar tai reiškia, jog mados namai propaguoja stiprią moterį ir silpną vyrą? Galbūt taip ir buvo galima pagalvoti, tačiau naujausia „Lanvin“ 2013-ųjų vasaros kolekcija visus vyriškosios linijos kritikus nutildė bei įrodė, jog ir trapusis paryžietis kartais mėgsta apsirengti griežtą kostiumą, apsiauti batus storu padu, pasirinkti vieną kitą metalinį akcentą ir drąsiai eiti tyrinėti naktinio Paryžiaus klubų sceną. Tiesa, neverta jo maišyti su garsiuoju „alfa vyro“ tipažu – „Lanvin“ vyrui svarbesnis ne išorinis, o vidinis vyriškumas, puikios manieros bei sugebėjimas išlikti galantiškam bei elegantiškam.

Viena svarbiausių šios kolekcijos temų – kontrastai. Tiek spalviniai, tiek formų, tiek audinių. Iš pirmo žvilgsnio lengva pastebėti, jog visoje kolekcijoje vyrauja vos dvi spalvos – juoda ir balta, o lengvi pilki, smėliniai, mėlyni ir sidabriniai akcentai juos tik papildo. Pavyzdžiui, prie balto kostiumo „Lanvin“ kūrybinis duetas Alber Elbaz ir Lucas Ossendrijver derino juodus marškinius, o prie lengvų juodų laisvalaikio kelnių – baltą berankovę palaidinę. Įdomiai atrodė ir audinių kontrastai.

Svarbų vaidmenį šioje griežto stiliaus kolekcijoje atliko juoda oda, tad ją duetas derino su balta medvilne, blizgų šilką – su metalizuotais audiniais. Kontrasto idėja buvo matoma net ir tyrinėjant siluetų dermę, nes platėjančias kelnes papildė liemenį pabrėžiantys marškiniai, o prie erdvesnių paltų puikiai tiko siaurėjančios kelnės ir lengvi sandalai.

Kadangi „Lanvin“ vardas neatsiejamas nuo retro stiliaus akcentų, jų netrūko ir šioje kolekcijoje. Kitą vasarą vyrams mados namai siūlys įsigyti stilingus akinius nuo saulės storais rėmeliais, taip pat – devintojo dešimtmečio stiliaus kelnes paaukštintu liemeniu, „ska“ stiliaus markšinėlius be rankovių.

Tarsi atsigręžę į kosminę „Pierre Cardin“ erą, dizaineriai atidavė duoklę ir šio sezono spindesio tendencijai – modeliai, pristatę metalizuoto audinio kostiumus bei paltus, atrodė tarsi nužengę iš septintojo dešimtmečio mados studijų, kuriose tuo metu tvyrojo futuristinės nuotaikos.

Puikią kolekciją pristatę dizaineriai publikai pasiuntė dar vieną subtilią, tačiau galingą žinutę – kaip niekur kitur, „Lanvin“ pristatymo metu modeliai žengė ant kiek pakelto podiumo.

A. Elbazas šią idėją aiškino itin paprastai: tai būdas atiduoti pagarbą madai, kuri šiuo metu yra stumiama į gatvę, tapatinama su kasdieniais drabužiais. Mada – ypatingas reiškinys, rodantis ne produktą, o viziją, tad ją derėtų iškelti aukščiau už pilką realybę. Džiugu pranešti, jog Paryžiaus vyrų mados savaitę užbaigę „Lanvin“ mados namai taip ir padarė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.