Lietuvės tikina susigundžiusios galimybę dalyvauti pasauliniame konkurse ne tik dėl pinigų. Esą tai galimybė išplaukti į platesnius vandenis, pagauti sėkmę ir, galiausiai, patirti smagią avantiūrą.
„Seniai išmokau nebegyventi šablonais. Sau leidžiu beveik viską“, - sako atrankoje dalyvaujanti S. Jasevičiūtė.
O štai stilistė A. Valentaitė gundo galimybė įsiamžinti reklamoje, kurioje jau yra nusifilmavusios tokios įžymybės kaip Charlize Theron ar Monica Bellucci. Ar jai nusišypsos sėkmė, moteris neabejoja. Tiesa, džiaugsis ji ne tik tuo atveju, jei atranką laimės.
Šviesiaplaukė A. Paškevičiūtė artimiau su „Martini“ koncepcija susipažino pernai, kai buvo renkamas naujasis „Martini“ žvaigždūnas. Tąsyk moteris buvo komisijos, renkančios naująjį reklamos veidą, narė.
„Pernai vienam iš „Martini“ atstovų užsiminiau, kad tokia atranka turėtų būti surengta ir moterims. Matyt, šie mano žodžiai nuėjo kažkam į ausį ir... galiausiai išsipildė. Taigi, teks nešti vėliavą“, - simbolinį sutapimą prisiminė A. Paškevičiūtė.
Aktorę M. Štakėnaitę, vaidinančią seriale „Moterys meluoja geriau“, dalyvauti atrankoje įkalbėjo verslininkė Rasa Arlauksienė.
Naujam reklamos veidu – pinigai ir pripažinimas
Tarptautinės atrankos nugalėtoja, kurioje dalyvauti gali ir 25 metų sulaukusios lietuvės, savo kišenę papildys 150 000 eurų (517 500 litų), o drabužinę – 12 porų legendinio avalynės kūrėjo Christiano Louboutino bateliais ir 12 prabangių dizainerių apdarų.
Ši atranka – tarptautinė, tad joje gali dalyvauti visos pasaulio moterys. Nugalėtoją, kuriai bus paskirtas vaidmuo televizijos klipe, rinks socialiniame tinkle „Facebook“ užsiregistravę ir konkursą sekantys nariai. Jie galės balsuoti už savo favoritę, tačiau galutinį sprendimą lems speciali „Martini Royale Casting“ komisija. Joje - ir stilistas Mantas Petruškevičius. O komisijos pirmininkas – raudonpadžių batelių kūrėjas Christianas Louboutinas.