Tarp „Martini“ reklamos veido atrankos dalyvių – šūsnis žymių lietuvių

Gegužės pabaigoje prasidėjusi bendrovės „Martini“ naujojo reklamos veido atranka pažėrė netikėtumų. Tapti žymaus prekės ženklo veidu panoro ir nemažai žymių Lietuvos moterų – stilistė Asta Valentaitė, aktorė Milda Štakėnaitė, šokių projekto „Kviečiu šokti. Pažadinti aistrą“ dalyvė Ingrida Kazlauskaitė, šokėja Karina Jeremian, radijo ir televizijos laidų vedėja Skaiva Jasevičiūtė, Kauno ponia Diana Martinelė, televizijos projektų prodiuserė Goda Skačkauskaitė. Tikėtina, kad žymių lietuvaičių, užsimaniusių nusifilmuoti visą pasaulį apskrėsiančioje reklamoje, bus ir daugiau.

Tapti žymaus prekės ženklo veidu panoro ir nemažai žymių Lietuvos moterų.
Tapti žymaus prekės ženklo veidu panoro ir nemažai žymių Lietuvos moterų.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 9, 2012, 7:00 PM, atnaujinta Mar 18, 2018, 7:31 AM

Lietuvės tikina susigundžiusios galimybę dalyvauti pasauliniame konkurse ne tik dėl pinigų. Esą tai galimybė išplaukti į platesnius vandenis, pagauti sėkmę ir, galiausiai, patirti smagią avantiūrą.

„Seniai išmokau nebegyventi šablonais. Sau leidžiu beveik viską“, - sako atrankoje dalyvaujanti S. Jasevičiūtė.

O štai stilistė A. Valentaitė gundo galimybė įsiamžinti reklamoje, kurioje jau yra nusifilmavusios tokios įžymybės kaip Charlize Theron ar Monica Bellucci. Ar jai nusišypsos sėkmė, moteris neabejoja. Tiesa, džiaugsis ji ne tik tuo atveju, jei atranką laimės.

Šviesiaplaukė A. Paškevičiūtė artimiau su „Martini“ koncepcija susipažino pernai, kai buvo renkamas naujasis „Martini“ žvaigždūnas. Tąsyk moteris buvo komisijos, renkančios naująjį reklamos veidą, narė.

„Pernai vienam iš „Martini“ atstovų užsiminiau, kad tokia atranka turėtų būti surengta ir moterims. Matyt, šie mano žodžiai nuėjo kažkam į ausį ir... galiausiai išsipildė. Taigi, teks nešti vėliavą“, - simbolinį sutapimą prisiminė A. Paškevičiūtė.

Aktorę M. Štakėnaitę, vaidinančią seriale „Moterys meluoja geriau“, dalyvauti atrankoje įkalbėjo verslininkė Rasa Arlauksienė.

Naujam reklamos veidu – pinigai ir pripažinimas

Tarptautinės atrankos nugalėtoja, kurioje dalyvauti gali ir 25 metų sulaukusios lietuvės, savo kišenę papildys 150 000 eurų (517 500 litų), o drabužinę – 12 porų legendinio avalynės kūrėjo Christiano Louboutino bateliais ir 12 prabangių dizainerių apdarų.

Ši atranka – tarptautinė, tad joje gali dalyvauti visos pasaulio moterys. Nugalėtoją, kuriai bus paskirtas vaidmuo televizijos klipe, rinks socialiniame tinkle „Facebook“ užsiregistravę ir konkursą sekantys nariai. Jie galės balsuoti už savo favoritę, tačiau galutinį sprendimą lems speciali „Martini Royale Casting“ komisija. Joje - ir stilistas Mantas Petruškevičius. O komisijos pirmininkas – raudonpadžių batelių kūrėjas Christianas Louboutinas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.