„Martini“ reklamos veido atrankos dalyvių gretas papildė šokėja K. Jeremian

Žinoma šokėja, televizijos projekto „Šok su manimi“ dalyvė Karina Jeremian nutarė sudalyvauti tarptautinėje bendrovės „Martini“ reklamos veido atrankoje. Specialiai atrankai sukurtame vaizdo klipe šokėja atrodo ryškiai ir temperamentingai. Gėlėta suknele vilkinti ir masyvų žiedą į plaukus įsisegusi moteris atrodo it aistringa vilioklė, akimis vyrus šaudanti pietietė. Šiais egzotiškais savo bruožais K. Jeremian bandys pavergti ir „Martini“ atrankos komisiją.

"Martini" atrankos komisiją K. Jeremian bandys pavergti egzotiškais veido bruožais ir savo šokiais.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
"Martini" atrankos komisiją K. Jeremian bandys pavergti egzotiškais veido bruožais ir savo šokiais.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 10, 2012, 5:11 PM, atnaujinta Mar 18, 2018, 6:51 AM

Video šokėja demonstruoja savo gabumus. Juk, kaip sako pati, šokti moka geriausiai.

„Šok taip, kaip šoktum, jei niekas nematytų. Mylėk taip, lyg niekada nesi buvęs įskaudintas“, - tokią savo sėkmės formulę šokėja atskleidžia minutės trukmės vaizdo klipe.    Paklausta, kodėl ryžosi dalyvauti tarptautiniame konkurse, Karina nedaugiažodžiavo: „Anksčiau nesu dariusi nieko panašaus. Tai – kažkas naujo.“

Šokėja mano, kad atrankos komisijai svarbiausias bus vidinis dalyvių grožis. Juk vien dailių veido ir kūno vingių neužtenka.

„Manau, atranką turėtų laimėti teigiamai per gyvenimą žingsniuojanti, savimi neabejojanti, tikslų turinti mergina. Ji tiki sėkme ir jos nebijo“, - mano K. Jeremian.

Naujam reklamos veidu – pinigai ir pripažinimas

Tarptautinės atrankos nugalėtoja, kurioje dalyvauti gali ir 25 metų sulaukusios lietuvės, savo kišenę papildys 150 000 eurų (517 500 litų), o drabužinę – 12 porų legendinio avalynės kūrėjo Christiano Louboutino bateliais ir 12 prabangių dizainerių apdarų.Ši atranka – tarptautinė, tad joje gali dalyvauti visos pasaulio moterys.

Nugalėtoją, kuriai bus paskirtas vaidmuo televizijos klipe, rinks socialiniame tinkle „Facebook“ užsiregistravę ir konkursą sekantys nariai. Jie galės balsuoti už savo favoritę, tačiau galutinį sprendimą lems speciali „Martini Royale Casting“ komisija. Joje - ir stilistas Mantas Petruškevičius. O komisijos pirmininkas – raudonpadžių batelių kūrėjas Christianas Louboutinas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: diskusija po pirmojo prezidento rinkimų turo