Naujojo „Martini“ reklamos veido atranka vyko šešias savaites. Konkurse dalyvauti panorusios moteris turėjo nufilmuoti save geriausiai apibūdinantį minutės trukmės vaizdo klipą ir jį įkelti į svetainę „Facebook“. Klipus vertino socialinio tinklo vartotojai.
Liepos 26 dieną Lietuvos komisija atrinks 3 merginas finalistes, o tarptautinė, su žymiuoju dizaineriu Christianu Louboutinu priešaky, iš jų išsirinks vieną. Laimingoji dalyvaus Ibizos saloje vykstančiame „Martini Royale Casting“ atrankos finale, kur varžysis su 24 šalių atstovėmis.
Naujam reklamos veidu – pinigai ir pripažinimas
Tarptautinės atrankos nugalėtoja, kurioje dalyvauti galėjo ir 25 metų sulaukusios lietuvės, savo kišenę papildys 150 000 eurų (517 500 litų), o drabužinę – 12 porų legendinio avalynės kūrėjo Christiano Louboutino bateliais ir 12 prabangių dizainerių apdarų.