Verslininkas Ž. Grigaitis Berlyne domėjosi gatvės mada

Vokietijos sostinė Berlynas mados renginiais jau kurį laiką konkuruoja su Paryžiumi, Milanu ar Niujorku. Verslininkas Žilvinas Grigaitis prieš savaitę grįžęs iš Berlyne vykusių mados pristatymų įsitikinęs, kad ten nė kiek ne prasčiau nei minėtose mados sostinėse. Ir tai ne daug ką turėtų stebinti. Berlyne veikia devynios mados mokyklos, o visoje Vokietijoje - net keturiasdešimt.

Daugiau nuotraukų (1)

Beatričė Jurevičiūtė

Jul 15, 2012, 2:03 PM, atnaujinta Mar 18, 2018, 3:32 AM

Po mados renginius visame pasaulyje daug važinėjantis Ž. Grigaitis keturias dienas viešėjo Vokietijoje. Žinomas vyras lankėsi Berlyno mados savaitės kolekcijų pristatymuose, „Premium“ renginyje ir Tempelhofo oro uoste surengtoje „Bread & Butter“ mados mugėje, kurioje buvo pristatomi gatvės stiliaus drabužiai.

Garsių prekės ženklų kolekcijos, skirtos miesto madai, labiausiai lietuvį ir žavi. Kaip jis pats sakė, aukštosios mados dizainerių šou jis beveik nesidomi.

Daug bičiulių Berlyne turintis Žilvinas drąsiai teigė, kad „Bread & Butter“ mugė yra labai populiari ir pasaulyje pirmauja tarp gatvės mados bei džinsinės aprangos kolekcijų pristatymų.

Į Berlyne vykstančią mados parodą atvykęs Ž. Grigaitis liko nustebintas dizainerių mugėje surengtomis mados instaliacijomis ir podiumu žingsniuojančių modelių pristatytomis kolekcijomis.

„Labai patiko prekės ženklo „G-Star RAW“ madų šou. Jis buvo puikiai suorganizuotas. Pasijutome tarsi Holivude. Organizatoriai prie mūsų akių išdėliojo kėdes, mus susodino, tada išvyniojo iš ritinio medžiagą, ją patiesė ir sukūrė podiumą“, - prisiminimais su portalu lrytas.lt dalinosi verslininkas.

Iš 2013 metų pavasario-vasaros kolekcijų Ž. Grigaičiui įsiminė „Tommy Hilfiger“ ir „Armani“ gatvės stiliaus kolekcijų pristatymai. Prekės ženklo „Tommy Hilfiger“ modeliai kolekciją pristatė imituodami iškylą žalioje pievoje, „Armani“ modeliai sukosi bare ir įrengtoje radijo stotyje.

Tempelhofo oro uoste surengtoje parodoje susirinkusiems buvo demonstruojami ne tik vyriški ir moteriški drabužiai, bet ir gėrimai, automobiliai bei kiti įvairūs produktai.

Tiesa, Ž. Grigaitį nuvylė tuo pat metu vykusi Berlyno mados savaitė, todėl jis joje neapsilankė. Dizainerių iš Turkijos, Bulgarijos ir Rumunijos kūriniai verslininkui nepriimtini ir nesuprantami. „Gaila laiko stebėti kolekcijas, kuriose vyrauja antenos ir uodegos. Man tokia mada neįdomi“, - šypsojosi Žilvinas.

Verslininkas pasakojo, kad daugelyje kolekcijų dominavo ryškios spalvos, languoti ir dryžuoti audiniai. Tamsių spalvų drabužių buvo vos vienas kitas. Aksesuarų taip pat. Kurdami džinsų modelius dizaineriai atsigręžė į istoriją – banano formos modeliai vėl sugrįžta į madą.

Berlyne Ž. Grigaitis lankėsi be žmonos Elle Martin. Moteris liko Australijoje. Lietuvis pasakojo, kad jo žmona anksčiau dirbusi modeliu, dabar mada domisi kiek mažiau, tačiau naujausias mados tendencijas seka.

Žilvinas sakė, kad Australijoje du kartus per metus vyksta Melburno ir Sidnėjaus mados savaitės: „Fashion Festival" ir „Fashion Parade". Vyras planavo apsilankyti ir jose, tačiau verslo reikalai jį nubloškė į kitą pasaulio galą.

„Australų mada stipriai keičiasi. Anksčiau tai buvo „kaimas kryžkelėje“, bet prieš tris ar ketverius metus viskas drastiškai pasikeitė“, - portalui lrytas.lt kalbėjo Ž. Grigaitis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.