Dėl „Martini“ reklamos veido atrankos G. Skačkauskaitė įšoko į nuotakos suknelę

Nors daugeliui moterų laimė pasipuošti vestuvine suknele tenka tą laimingąją dieną, tačiau modelių agentūros „G-models“ bendraturtė ir televizijos projektų prodiuserė Goda Skačkauskaitė nuotaka pasijuto kur kas anksčiau - dalyvaudama pasaulinėje naujojo bendrovės „Martini“ reklamos veido atrankoje.

„Martini Royale Casting“ atrankos dalyvė tikina, kad ši avantiūra jai – savo sėkmės išbandymas.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
„Martini Royale Casting“ atrankos dalyvė tikina, kad ši avantiūra jai – savo sėkmės išbandymas.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Ana Savicka

Jul 18, 2012, 6:43 PM, atnaujinta Mar 18, 2018, 1:05 AM

Tiesa, prie altoriaus moteris dar neskuba. Dizainerės Dianos Nevedomskytės kurta vestuvine suknele G. Skačkauskaitė pasipuošė vakarėliui. Kodėl? Nes vestuvės daugeliui asocijuojasi su laime. O laimingi žmonės turėtų būti kasdien, o ne tik progai pasitaikius.

„Į vakarėlį atvyko atrankos operatorius ir fiksavo renginio akimirkas, - prisimena moteris. - Mano klipo idėja labai paprasta. Tiesiog norėjau parodyti, kaip atrodo laimingi žmonės. Jie džiaugiasi tuo, ką turi, - savo darbu, draugais, veikla, net skubėjimu ir rutina. Jie moka šypsotis.“

Martini Royale Casting“ atrankos dalyvė tikina, kad ši avantiūra jai – savo sėkmės išbandymas. G. Skačkauskaitė jau pateko į atrankos Lietuvos finalą. Moteris nenuliūstų, jei jai pavyktų patekti į finalisčių, iš kurių bus renkama viena Lietuvos atrankos laimėtoja, trejetuką.

O ir 12 porų naujutėlaičių žymaus avalynės dizainerio Christiano Louboutino aukštakulnių, kuriuos gaus atrankos laimėtoja, kaip sako Goda, jos spintos neapsunkintų.

„Drąsiai galiu tvirtinti, kad sėkmė priklauso nuo požiūrio. Gyvenimą galima matyti tokiomis spalvomis, kokiomis nori jį matyti. Viską gali pasukti sau tinkama linkme – iš nieko padaryti geriausią“, - savo sėkmės modelį atskleidžia G. Skačkauskaitė.

Naujam reklamos veidui – pinigai ir pripažinimas

Naujojo „Martini“ reklamos veido atranka vyko šešias savaites. Konkurse dalyvauti panorusios moteris turėjo nufilmuoti save geriausiai apibūdinantį minutės trukmės vaizdo klipą ir jį įkelti į svetainę „Facebook“. Klipus vertino socialinio tinklo vartotojai.

Liepos 26 dieną Lietuvos komisija atrinks 3 merginas finalistes, o tarptautinė, su žymiuoju dizaineriu Christianu Louboutinu priešaky, iš jų išsirinks vieną. Laimingoji dalyvaus Ibizos saloje vykstančiame „Martini Royale Casting“ atrankos finale, kur varžysis su 24 šalių atstovėmis.

Tarptautinės atrankos nugalėtoja, kurioje dalyvauti galėjo ir 25 metų sulaukusios lietuvės, savo kišenę papildys 150 000 eurų (517 500 litų), o drabužinę – 12 porų legendinio avalynės kūrėjo Christiano Louboutino bateliais ir 12 prabangių dizainerių apdarų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.