Neseniai savo klientėms siūlęs filmo „The Great Gatsby“ veikėjus primenančius trečiojo dešimtmečio stiliaus kostiumus, ispaniškas bei azijietiškas interpretacijas, šįkart R. Laurenas susidomėjo rusiškomis jūreivystės tradicijomis.
Kaip ir didžioji dalis dizainerio pristatymų, šis prasidėjo dailiais kelnių ir marškinių deriniais – R. Laureno vizitine kortele tapę elegantiški marškiniai pūstomis rankovėmis bei banguoto audinio elementais šįkart derinti su tiesaus kirpimo kelnėmis aukštu liemeniu bei jūreivio skrybėlaite. Dizaineris nepamiršto ir praktiškų akcentų – manekenių bateliai (aukštakulniai juodos odos aulinukai) buvo pašiltinti kailiu, jos nešėsi dizainerio inicialais puoštas kuprines.
Taip pat dizaineris, susižavėjęs jūrininkais, merginas aprengė dryžuotais marškinėliais, į aulinukus sukištomis platėjančiomis kelnėmis, trapecijos formos šviesiais puspalčiais. Rusijos jūreivių aprangą priminė ir šilti vilnos paltais su dviem eilėmis sagų bei didžiuliais atlapais – rodos, trūko tik auksinių sagų bei emblemų. Kiek modernesnėms bei jaunesnėms klientėms dizaineris pasiūlė juodus neperpučiamus pūkinius puspalčius, kurių kaklo sritis puošta juodu avikailiu, taip pat pašiltintas ir visas pamušalas.
Daugiau spalvų kolekcija įgavo pristatymo viduryje, kai ant podiumo pasirodė aksominių audinių paradas – modeliai demonstravo XX-ojo amžiaus pradžios siluetų sukneles, sušvitusias ametisto, opalo, smaragdo spalvomis. Šias sukneles papildė pilkos liemenės bei trumpi švarkeliai, ant liemens sujuosti masyvūs odiniai diržai, kepurėlės.
Itin tamsi finalinė šou dalis atrodė tarsi „Oskarų“ apdovanojimų raudonasis kilimas – meistriškai vakarines sukneles kuriantis R. Laurenas pristatė aukso grandinėlėmis puoštus bei brangakmeniais siuvinėtus aksominius modelius, vieną šilko suknelę papuošė plunksnų bolero, o pačias paskutines manekenes ant podiumo išleido su kailinėmis kepurėmis, ilgomis pirštinėmis bei šaliais – tai buvo dailus reveransas carinės Rusijos laikams.