Vis dar nepamiršęs praėjusio sezono Azijos temos, ir šįkart D. Van Notenas ant podiumo pirma išleido itin kruopščiai siuvinėtus klasikinius švarkus, platėjančias kelnes, dryžuoto audinio variacijas. Tai – neabejotina mados namų klasika, tačiau pristatymo svečiai liko šokiruoti, kai po kukliu prestižinių mokyklų uniformą primenančiu švarku slėpėsi... trečiojo dešimtmečio stiliaus „flapper“ suknelė, puošta itin plonais šilko kutais.
Netikėtumų paradą pratęsė kuklius vyriškus megztinius papuošę deimantiniai vėriniai, ant marškinių dėvima pusbrangiais akmenimis siuvinėta liemenė, iš standaus spindinčio audinio pasiūtos šviesios kelnės, pieštuko formos sijonai. Visos šios detalės buvo derinamos su kiek per dideliais tamsiais paltais, dryžuoto audinio aksesuarais, lygiapadžiais bateliais.
Itin svarbų vaidmenį kolekcijoje atliko plunksnos. Nors šį sezoną didžioji dalis mados kūrėjų moteriškumo simboliu vadina kailį, D. Van Noteno kolekcijoje lyčių kontrasto idėją geriau atspindėjo plunksnomis dekoruoti drabužiai. Vienas geriausių pavyzdžių – klasikinis kelius siekiantis pilkas paltas, puoštas eilėmis susagstytomis plunksnomis. Negalima nepaminėti ir masyvaus bei elegantiško plunksnų sijono, kurį dizaineris derino su kukliais baltais marškiniais bei nedidele delninuke.
Finalinė kolekcijos suknelė atrodė dar gyvesnė bei įdomesnė, nes belgas plunksnas dažė ryškiai rožine spalva, marškinius siuvinėjo geltonais ornamentais, net išdrįso eksperimentuoti su permatomu audiniu, puikiai tikusiu vakarinėms suknelėms. Kad merginos atrodytų dar įspūdingiau, makiažo meistrai sukūrė nuostabų beveik nuogo veido bei kristalais aplipdytos ausies kontrastą.