Kosmetikos naujienos - su motinos pieno pakaitalu ir tikrais deimantais

Inovatoriškieji japonai stebina pasaulį ne tik technologiniais pasiekimais, bet ir subtilesnėse srityse. Japonų gamintojas „Saraya“ žengė naują žingsnį kosmetikos srityje ir pristatė šokiruojančią naujieną – odos priežiūros priemones, prisotintas laktoferinu, kitaip vadinamu motinos pieno analogu.

Krizės metu smuktelėjęs grožio verslas po truputį atsigauna, tačiau pirkėjas tapo išrankus labiau nei bet kada.<br>123rf
Krizės metu smuktelėjęs grožio verslas po truputį atsigauna, tačiau pirkėjas tapo išrankus labiau nei bet kada.<br>123rf
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jun 28, 2013, 11:52 AM, atnaujinta Mar 5, 2018, 3:17 AM

Liaudies medicinoje mamos pienas naudojamas aknei gydyti. Taip pat anot natūralumo šalininkų, jis gali būti ir viena pagrindinių namie gaminto muilo sudedamųjų dalių, nes jame esantys vitaminai, baltymai ir pieno rūgštys švelnina ir minkština odą. Labiau patyrusios vartotojos mamos pieną naudoja kaip dezodorantą, lūpų balzamą ar makiažo valiklį. Natūralių procesų metu iš 1 litro motinos pieno įsisavinama 0,2 g laktoferino, vieno iš pagrindinių imuninės sistemos elementų. Kompanijos „Saraya“ labaratorijoje išgautas ingredientas, turtingas geležimi ir baltymais, yra visiška revoliucija kosmetikos pramonėje ir nepamainomas toms, kurios neturi nuosavo laktoferino rezervo. Krizės metu smuktelėjęs grožio verslas po truputį atsigauna, tačiau pirkėjas tapo išrankus labiau nei bet kada. Natūralumas, sveikata, kainos ir kokybės santykis yra pagrindiniai šiandieninio vartotojo kriterijai priimant sprendimą, kurią prekę įsigyti.

„Šiemet Japonijos kosmetikos forume „Japan Beauty Fair 2013“ buvo pristatytos tokios pasaulinės naujienos, kaip kūno puoselėjimo kosmetika su motinos pieno analogu ir kosmetikos produktų linija su tikrais deimantais“, - pasakoja Erika Stankevičiūtė „Beža Familia“ vadovė, japonų gaminamos produkcijos atstovė Europoje.

Anot grožio versle jau daugiau nei dešimtmetį dirbančios E. Stankevičiūtės, šiandieninės tendencijos rodo, kad susiformavo naujos kartos produktų poreikis, tačiau jis nebėra skirtas tik nišiniam vartotojui. Netgi Japonijoje gaminamų produktų eksporto kaina priartėjo prie europinės, tačiau kokybė išlieka japoniška.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.