„Paprastai man pasakoma, kad esu atleidžiama, nes esu „spalvota“, taigi būti atleistai dėl krūtinės yra smulkmena“, – teigė J. Dunn.
Tačiau kritikai kaip mat suskubo papriekaištauti mados namams, nes pastaruoju metu „Dior“ dažnai kritikuojami dėl neįprastai didelio baltaodžių modelių skaičiaus.
„Dior“ komandoje tiek daug baltaodžių, kad aš pradedu manyti, jog taip yra elgiamasi tyčia“, – tikino Jamesas Scully, vadovaujantis „Tom Ford“, „Jason Wu“, „Derek Lam“, Stellos McCartney, „Lanvin“ ir „Carolina Herrera“ rengiamoms modelių peržiūroms.
Kol mados namai „Dior“ įtarinėjami dėl rasistinės politikos, „Prada“ pakilo į kovą su šiuo reiškiniu.
Pirmą kartą beveik per dvidešimt metų mados namus „Prada“ reklamuoja juodaodė. Iš Kenijos kilusi Malaika Firth yra viena iš septynių manekenių, dalyvavusių naujausioje „Prados“ reklaminėje kampanijoje, skirtoje kovai su rasizmu.
Pastarąjį kartą „Prada“ reklaminėje kampanijoje juodaodė dalyvavo 1994 metais. Tuomet iš reklaminių plakatų šypsojosi Naomi Campbell.