Seksualioji L.Casta: „Tobulumas yra nuobodus“

Supermodelis bei aktorė Laetitia Casta, be abejonės, daugelio akyse yra tikras grožio įsikūnijimas. Tačiau ji pati teigia, kad mažyčiai netobulumai yra būtent tai, kas priverčia moterį išsiskirti iš minios.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 5, 2013, 3:53 PM, atnaujinta Mar 2, 2018, 3:47 AM

Sunku būtų įsivaizduoti damą, kuri Domenico Dolce ir Stefano Gabbanos akyse būtų nepriekaištinga. Tačiau būtent taip dizaineriai apibūdina 35 metų supermodelį, kuri tapo naujausio jų kūrinio – kvepalų „Intense“ reklaminiu veidu. „Dolce & Gabbana“ moteris skleidžia galingą jėgą ir nepažabojamą aistrą – būtent tokia ir yra Laetitia.

Svaiginanti moters karjera prasidėjo sulaukus vos 15 metų. Tuomet Laetitią, dar paauglę, viename paplūdimyje pastebėjo modelių agentūros atstovas. Debiutas buvo toks gniaužiantis kvapą, kad nepraėjus nė 2 mėnesiams Laetitia tapo naująja „Guess“ mergina.

Sulaukusi 19 metų Laetitia įkūnijo elitinį „Victoria's Secret“ angelą, priversdama net Vivienne Westwood ištarti: „Aš netikiu Dievo egzistavimu. Tačiau kaskart išvydus Laetitią, man ima atrodyti kitaip.“

Laetitios sėkmę lėmė ne tik natūralus grožis, bet ir jos pasitikėjimas savimi bei stipri valia, padėjusi jai atsisakyti būti įspraustai į mados pasaulio rėmus. „Man nepatiko mintis, kad turėsiu taikstytis su išvaizdos pokyčiais tik tam, kad įtikčiau mados industrijai. Gerbiu save, tad atsisakiau badauti dėl to, kad patikčiau kitiems. Balinti ir tiesinti dantis, kaip tai daro kiti modeliai, man atrodė nepriimtina. Tai tie mažyčiai netobulumai, tokie kaip mano dantys, kurie tarnauja kaip skiriamasis modelio ženklas. Tobulybė yra tiesiog nuobodi“, – teigia Laetitia.

Per visą savo kaip modelio karjerą Laetitia puošė net 100 žurnalų viršelių. Kontraversiškiausias jos darbo vaisius – 1998 metais išleistas „Rolling Stone“ numeris, kuriame Laetitia buvo... nuoga. Tais metais ji taip pat buvo tituluota „karščiausia“ moterimi žemėje.

Kai Domenico ir Stefano pasiūlė Laetitiai įkūnyti „Intense“ moterį, ji neslėpė didžiulio susijaudinimo. Taip pat ji tapo vienu iš reklaminių  vyriškų kvepalų linijos veidų. „Intense“ kvepalų reklama buvo įamžinta fotografo Mario Testino.

„Mario tiesiog dievina moteris. Jis siekia atskleisti gašliąją kiekvienos moters pusę ir išlaisvinti joje slypinčią aistrą. Fotografuojantis „Intense“ reklamai jaučiausi tokia moteriška, tokia seksuali. Tai buvo nepakartojama“, – susižavėjimo neslepia moteris.

„Pasikvėpinimas – kasdienis ritualas. Labai svarbu pasirinkti tinkamą kvapą, kuris veikia kaip tuometės nuotaikos atspindys. Kvepalus renkuosi taip pat kruopščiai, kaip ir batelius ar suknelę, kurią tądien vilkėsiu. Užteko vos vieno karto, kad įsimylėčiau naująjį „Intense“ kvapą. Rezultatas tiesiog stulbinantis – šis kvapas leidžia man pasijausti tokia geidulinga ir nepamirštama. Tai tikras mano atspindys“, – džiaugiasi Laetitia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.