„Populiaraus vermuto logotipas – juodai, baltai, raudonas – panašus į mano mados namų ženklą“, – sutapimą pastebėjo S.Straukaitė. Provokuojančiu stiliumi garsėjanti dizainerė kurdama marškinėlius siekė sukurti „Martini“ ir savo „straukaitiško“ dizaino sintezę.
Mados namų „Cantas“ dizaineriui E.Sidarui vermuto pavadinimas asocijuojasi su geru laiko praleidimu draugų kompanijoje, prabangiu naktiniu klubu ir kokteilio taure. „Martini“ man yra jaunatviškas gėrimas, todėl mano marškinėliai bus modernūs ir minimalistiški. Panašūs į mano kuriamą drabužių stilių“, – sakė E.Sidaras.
Tuo tarpu dizainerė D.Urbonavičiūtė – atvirkščiai – kuria eklektiško stiliaus marškinėlius. „Daug nėrinių, šifono, žaismingų stikliukų. Man „Martini“ asocijuojasi su švente“, – marškinėlių dizaino vizija pasidalino dizainerė.
Kitai marškinėlių autorei I.Ševiakovaitei populiaraus vermuto pavadinimas siejasi su grožiu, stilingais žmonėmis, kokybe ir daug daug burbuliukų.
A.Pogrebnojui „Martini“ asocijuojasi su vasara, o jo ir V.Simanavičiūtės marškinėlių grafika bus novatoriška ir linksma.
Dešimt unikalių marškinėlių bus pristatyta rugsėjo 6–ąją vyksiančioje „Martini“ šventėje Nacionaliniame operos ir baleto teatre. Šiam renginiui specialų pasirodymą ir naują įvaizdį ruošia dainininkė Justė Arlauskaitė–Jazzu. Kartu su ja muzikinį projektą sukūrė ir „Happyendless“ vokalistas Saulius Prūsaitis, naujai pasivadinęs Face White. Abu atlikėjai pristatys gyvo garso koncertą „Darlings & The Orchestra“.
Uždaram renginiui bus panaudota net 600 kvadratinių metrų raudonojo kilimo, sukurta veidrodinė scena, specialios vaizdo projekcijos, veiks šeši „Martini“ barai, o kviestines žvaigždes atveš prabangūs automobiliai.