R. Kalinkinas neslepia, kad šio pasiūlymo iš prekybos centro sulaukė netikėtai, o apsispręsti, ar imtis projekto, laiko turėjo vos dvi dienas: „Aš visada esu už išėjimą iš savo komforto zonos, už savo galimybių testavimą. Toks prekybos ir pramogų centras kaip „Akropolis“ yra didelė institucija ir labai džiaugiuosi, kad jo atstovai palankiai įvertino šį eksperimentą. Tai didelė paskata ir pirmas tokio pobūdžio projektas abiem pusėm”.
„Ši momentinė parduotuvė mums buvo tikras iššūkis – turėjome vos savaitę laiko pasiruošti – rasti darbuotojus, papildyti asortimentą, išspręsti daugybę organizacinių detalių. O įrengėme patalpas vos per dvi dienas. Tiksliau – per dvi paras. Tai turbūt mano asmeninis rekordas. Šiuo metu esu pavargęs, tačiau rezultatu labai patenkintas” – šypsosi dizaineris.
Momentinės parduotuvės interjere R. Kalinkinas tęsia savo mėgiamą ir vystomą urbanistikos temą. Kontrastuojantis pilkos ir ryškiai raudonos spalvų derinys – netikėtas, tačiau akimirksniu patraukiantis dėmesį. „Nešlifuotas, tekstūriškas betonas, jo pilki atspalviai kartu su ryškiai raudonais gaisrininkų čiaupais ir industrinių ventiliacijos angų grotomis – tai mano miesto vaizdas. Nenupoliruotas, tikras. Tai kryptis, atspindinti mūsų kūrybinį braižą”, - priduria autorius.
„Robert Kalinkin Pop-Up Shop” parduotuvė PC „Akropolis” Klaipėdoje veiks nuo sausio 14 iki vasario 9 dienos. Joje bus pristatoma visa žiemos kolekcija, taip pat priimami individualūs bei išankstiniai pavasario/vasaros kolekcijos užsakymai.