Ar tai reiškia, kad D.Van Noteno klientas nusprendė atsisakyti solidaus, net jei kartais ir truputį bohemiško, įvaizdžio? Veikiausiai ne, nes naujausioje kolekcijoje galima išvysti tiek dizainerio vizitine kortele tapusių siluetų, tiek netikėtų naujovių. Pavyzdžiui, įprastą belgo kuriamą įvaizdį mėgstantys vyrai tikrai susidomės laisvomis pižamos tipo kelnėmis, chalato tipo vilnos paltais su suveržiamu liemeniu, kareiviško stiliaus švarkais bei vitražo marginimu dekoruotomis eilutėmis.
Vis dėlto siurprizu tapo kolekcijos eklektika, netikėti spalvų deriniai bei pankiški akcentai. Visas pristatymas buvo suskirstytas į labai ryškias rožinę, mėlyną, žalią, geltoną sekcijas, o kiekvienoje jų netrūko kompiuteriu sukurtų grafikos raštų, spalvoto kailio detalių. Dizaineris drąsiai maišė senovinį XIX-ojo amžiaus bei modernų sportinį stilių, prie neperpučiamo audinio palto derino kailinę apykaklę ir sportbačius, o prie šilkinio švarko – slidininko kelnes primenantį apdarą.
Mados kritikus ne mažiau nustebino ir šaltojo sezono kolekcijoje pristatyti platūs sportiniai šortai, ant nuogo kūno dėvimos spalvoto kailio liemenės, iš rožinės verstos odos pasiūti beisbolo stiliaus švarkeliai. Nors D.Van Noteno kolekcijos paprastai būna kiek nuosaikesnės ir pasižymi vientisumu, norisi galvoti, kad šis darbas – gudrus kūrėjo triukas bei išbandymas mados gerbėjams.