Milane vyrą norėjosi nurengti - kad pamatytume prašmatnų jo rūbo pamušalą

„Man patinka, kai mada išeina į gatvę, bet nemėgstu, kai ji iš ten ateina“, – ši frazė priskiriama legendinei dizainerei Coco Chanel. Tačiau šios minties ji būtų atsisakiusi po pasivaikščiojimo Milano gatvėmis ką tik vykusios kito rudens ir žiemos vyrų mados savaitės metu.

"Dolce &amp; Gabbana".<br>AP nuotr.
"Dolce &amp; Gabbana".<br>AP nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Vilmantė Ališauskaitė

Jan 22, 2014, 10:11 AM, atnaujinta Feb 17, 2018, 6:10 AM

Gatvės stilius tapo neatsiejama bet kurios mados bendruomenės dalimi, kuri skrupulingai saugo savo reputaciją. Todėl „Roberto Cavalli“ kolekcijos pristatymas buvo itin įkaitintas madingos nepriklausomų tinklaraštininkų ir naujausių tendencijų atstovų auditorijos.

Iš viso sausio mėnesį Milanas verda nuo bandančių pasivyti nuvažiuojantį mados traukinį nuolaidų klase ir tų, kurie susidomėję kito rudens ir žiemos vyriškos mados naujovėmis.

Aromatingas „Biffi“ kavos puodelis, šilti saulės spinduliai ir bandymas atpažinti matytus veidus. Šias tylias spėliones netikėtai užbaigia pro pat mano staliuką išdidžiai praėjusi dviejų stileivų italų lydima garsi Milano mados tinklaraštininkė iš Lietuvos Olga Rink.

Džiugiai palydžiu akimis savo kraštietę. Dar kartą suprantu: Italijos nacionaliniai mados rūmai sausakimšas gatves puikiai panaudojo vyriškam stiliui demonstruoti milijoninei miniai.

Milano vyrų mados savaitė – tai ne tik būsimų kolekcijų pristatymai. Tai ir grandioziniai vakarėliai, kuriuose stengiasi apsilankyti net ir labiausiai pripažintos mados asmenybės, tokios kaip Anna Dello Russo.

Jai atviros visų mados renginių durys. Koncerno „Ciro Paone S.p.a.“ pristatyme ji buvo pasipuošusi ekstravagantišku „Prada“ paltu, „Hogan“ – vyrišku smokingu, pozavo fotografams tarp „Dsquared2“ dvynių vilkėdama trumpute mini suknele. Visus juos aplankiusi įtakingoji milanietė skubėjo į ryškiausią šio sezono belgų dizainerio Dirko Bikkembergso organizuotą vakarėlį „Frozen Night Party“. Juk jame efektingai išsidažęs akių vokus ir užsimetęs baltas masyvias „Pioneer“ ausines publiką linksmino pats Boy George’as – homoseksualus britų dainininkas, kompozitorius ir didžėjus.

Geriausiu Milano vyrų mados savaitės garso takeliu pripažinta „Gucci“ šou metu skambėjusi muzika. Modeliai, labiau primenantys Londono gyventojus prieš pusę amžiaus, žygiavo pagal devyniolikmečio britų muzikanto King Krule dainą „Easy Easy“ ir britų roko grupės „The Smith’s“ perdirbinį „How Soon Is Now“. Deja, tai išgirsti turėjo galimybę tik tie, kurie kolekcijos pristatymą stebėjo tiesiogiai. Kai vaizdo įrašas pasiekė „YouTube“, šios muzikinės kompozicijos jau buvo pakeistos kitomis.

O roko gerbėjas dizaineris Johnas Varvatos šį kartą visiškai pranoko save. Šou pabaigoje kartu su dizaineriu nusilenkti išėjo legendinė amerikiečių grupė „Kiss“. Susirinkusieji ją pasitiko atsistoję, o žiniasklaida šou pripažino įspūdingiausiu „Milano Moda Uomo“ finalu.

Tarp daugybės įvairaus amžiaus, stiliaus ir išvaizdos manekenų nugalėtoju pripažintas visai ne koks nors brutalus donžuanas. Prieš metus liūdnų akių jaunuolis Mattis Milas, kurį taip ir norisi pavadinti berniuku, pradėjo ir užbaigė „Prada“ kolekcijos pristatymą. Dingęs kaip į vandenį, po metų pertraukos jis – vėl ant pakylos. Tik jau dabar ant „Jil Sander“, „Gucci“ ir „Iceberg“.

Nė kiek ne mažiau dėmesio sulaukė kitas „Gucci“ mados namų jaukas – jaunutis prancūzų aktoriaus Alaino Delono sūnus Alainas Fabienas.

Vertinant 2014–2015 metų rudens ir žiemos sezono vyrų mados apžvalgą norisi išskirti dvi priešingybes: dizainerio Tomo Browno vaizduotės lakumą ir dizainerio Keano Etro stiliaus išgryninimą.

Amerikietis dizaineris T.Brownas sukūrė tokią „Gamme Bleu“ kolekciją, kad šios prekės ženklo gerbėjai tyliai šnabždėjo: „Noriu visko.“

Ši italų „Moncler“ mados namų kolekcija tapo viena ryškiausių ir kūrybiškiausių Milano vyrų mados savaitės metu.

Dėl reto T.Browno talento pūkiniai drabužiai neapsunkina figūros ir paneigia amžiną klišę „madingas – nereiškia praktiškas“.

Italo K.Etro kolekcijos spalvinė gama skirta itališko stiliaus gerbėjams – ryškūs smėlio, terakotos ir juodos spalvų deriniai sukuria itin prabangios vyriškos aprangos įvaizdį.

Gundanti kolekcija, skatinanti kuo greičiau nurengti vyrą, kad išvystume... prašmatnų „Etro“ gaminio pamušalą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.