Spalvingas devintasis dešimtmetis, eklektiškas G. Jones stilius bei elektroninės muzikos populiarumas įkvėpė Milane dirbančią Donatellą Versace sukurti vieną ryškiausių aukštosios mados kolekcijų, pastaruoju metų matytų Paryžiuje. Nors šis jos darbas išsiskyrė lengvumu bei perregimais, šviesą atspindinčiais audiniais, itin daug dėmesio skirta žvilgsnį traukiančioms spalvoms, seksualioms detalėms, klasikiniam „Versace” deivės įvaizdžiui. Todėl kiekvienai manekenei sukurtas tamsus akių makiažas, pritaikyta ilgų tiesių plaukų šukuosena bei aukštakulnės basutės smailėjančiomis noselėmis.
Dar vienas svarbus kolekcijos motyvas – G. Jones sceninius kostiumus atkartojantis gobtuvo elementas. Tiek suknelėms, tiek kostiumėlių švarkams taikyta gili iškirptė, o jos tęsiniu tapo lengvo audinio gobtuvas, subtiliai paryškinęs modelių veidus. Nemažai dėmesio skirta ir liemens sričiai – kai kurios suknelės turėjo įmontuotus smulkiai siuvinėtus korsetus, kai kurie jų buvo pagaminti iš perregimų medžiagų, puošti nėriniais ir smulkiais siuvinėjimais.
Tikrasis D. Versace talentas kurti aukštąją madą atsiskleidė finalinėje kolekcijos dalyje. Manekenės demonstravo ilgas prigludusias sukneles, apnuoginančias vieną koją. Kiekvienos suknelės kaklo sritis buvo kruopščiai drapiruota, visas audinys padengtas blizgiais siuvinėjimais. Pristatymą stebėjusi Lady Gaga taip pat dėvėjo juodą kolekcijos suknelę su gobtuvu, tačiau atskleidė, kad jos dėmesį patraukė ir ryškūs, kailiu dekoruoti apdarai, matyti ant podiumo.