Milano ruduo kunkuliuos energija

Mados industriją pastaruoju metu sužavėjusį aštuntojo dešimtmečio minimalizmą ateinantį rudenį pakeis jaunatviškas bei energingas septintojo dešimtmečio stilius.

Daugiau nuotraukų (1)

Deimantė Bulbenkaitė

Mar 5, 2014, 3:44 PM, atnaujinta Feb 15, 2018, 4:50 PM

Gitarų skambesys britų grupės „The Beatles“ muzikoje, dizainerės Mary Quant darbus primenantys siluetai ir maištinga britų jaunimo nuotaika dizainerius paskatino šį įdomų mados istorijos laikotarpį pristatyti šių dienų mados gerbėjai.

Milano renginių ciklą pradėję „Gucci“ mados namai neabejotinai nustatė visos mados savaitės kryptį. Vyriausioji mados namų dizainerė Frida Giannini, nusprendusi prisiminti auksinį „Gucci“ laikotarpį septintojo dešimtmečio viduryje, savo kolekciją dedikavo stilingai „jet-set“ merginai. Jos namai – Londonas, tačiau nuolat keliaudama ji renkasi pastelinių spalvų tiesaus kirpimo drabužius, pasiūtus iš matinės odos, jos pečius gaubia sunkus spalvingas kailis, o kojas puošia gyvačių odos ilgaauliai batai.

„Versace“ mados namai, taip pat pasirinkę minėto laikotarpio stilistiką, pristatė neįprastai lengvą, net truputį pavasarišką kolekciją. Jos pagrindu tapo švelnus šilkinis audinys, raudona bei mėlyna spalvos, kampu kirptos lengvos suknelės, kareiviško stiliaus paltai bei „Versace“ moteriai naujiena tapę kelnių kostiumai.

Kiek laisviau septintojo dešimtmečio temą interpretavo nuotaikingus šou visuomet rengiantys „Dsquared2“ mados namų dizaineriai – dvyniai Deanas ir Danas Catenai. Jų podiumu žengusios manekenės demonstravo itin ryškius gyvačių odos paltus bei sukneles, modeliai segėjo itin trumpus tiesaus kirpimo sijonus. Spalvų nestigo ir „Pucci“ kolekcijoje, šįkart įkvėptoje Šiaurės šalių raštų, tačiau išlaikiusioje jaunatvišką mados namų braižą.

Puikų pristatymą, kurį stebėjo ir atlikėja Katy Perry, surengė „Moschino“ mados namų dizaineris Jeremy Scottas. Jo įkvėpimo šaltiniu tapo popkultūra, greitojo maisto prekės ženklai bei animacinių filmų herojai. Nors kai kuriems mados kritikams kolekcija pasirodė persmelkta kičo, savotiškas humoro jausmas – „Moschino“ mados namų vizitinė kortelė.

Svečius pralinksminti nusprendė ir „Fendi“ kolekcijas kuriantis Karlas Lagerfeldas, kurio pristatymą pradėjusi Cara Delevingne rankose nešėsi iš kailio – „Fendi“ simbolio – sukurtą dizainerio lėlę.

Neįprastą temą pasirinko mados namai „Dolce & Gabbana“, šį sezoną nusprendę jau gerai pažįstamą Sicilijos stilistiką sumaišyti su viduramžių pasakų motyvais. Taip ant nėrinių suknelių bei sunkių vilnos apsiaustų atsidūrė smulkūs gėlių, gyvūnų ir raktų ornamentai, o manekenių galvas papuošė įdomios riterio šalmo interpretacijos.

„Dolce & Gabbana“ moteris kitą rudenį puikiai sutars su Roberto Cavalli kliente, kuri taip pat atrodė kaip kovotoja, tačiau vietoj šarvų ji dėvėjo gyvačių odos drabužius bei daug prabangaus kailio.

Itin minimalistines ir praktiškas kolekcijas pristatė „Bottega Veneta“, „Salvatore Ferragamo“ bei „Prada“ mados namai, daug dėmesio skyrę kokybiškai avalynei, patvariai lauko aprangai. Jų pavyzdžiu sekė italų mados maestro vadinamas Giorgio Armani – jis tiek savo vardu pavadintos linijos, tiek „Emporio Armani“ kolekcijas papildė vyriško stiliaus elementais, puikiais kostiumais bei rankinėmis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.