Paryžiaus mados savaitė: „Chanel“ erdve tapo prekybos centras

Turbūt kiekvieną sezoną laukiamiausiu Paryžiaus mados savaitės renginiu tampa „Chanel“ mados namų pristatymai, kurie stebina ne tik puikiomis kolekcijomis bei netikėtais būdais atnaujinti tradicinį kompanijos stilių, bet ir didžiuliais, įspūdingais šou parodų rūmuose Grand Palais.

"Chanel" 2014-2015 metų rudens ir žiemos kolekcija.<br>AP nuotr.
"Chanel" 2014-2015 metų rudens ir žiemos kolekcija.<br>AP nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Deimantė Bulbenkaitė

Mar 5, 2014, 5:58 PM, atnaujinta Feb 15, 2018, 4:38 PM

Paryžiaus mados savaitės metu surengtas rudens-žiemos sezono pristatymas, kurio tema tapo maisto prekių parduotuvė, savo mastu bei paliktu įspūdžiu beveik nurungė tai, dėl ko viskas ir ruošiama – pačią kolekciją.

Svečių kvietimuose matyti ryškūs užrašai „Prekybos centras“ leido nuspėti, kokios temos renginio šįkart galima tikėtis, tačiau tokio detalaus rezultato nesitikėjo niekas. Po stikliniu parodų rūmų stogu dizainerio Karlo Lagerfeldo komanda įrengė tikrą parduotuvę, kurios lentynose puikavosi per penkis šimtus specialiai šiam pristatymui sukurtų maisto bei buities prekių pakuočių. Žinoma, visų jų pavadinimai susiję su mados namai bei jų istorija. Pavyzdžiui, vyriškos prekės pavadintos Gabrielle Chanel mylimųjų vardais, o uogienė priminė dizainerės tetos istoriją.

Sukurtos parduotuvės erdvė ir tapo pristatymo podiumu. Tiksliau – scena, nes kiekviena pasirodžiusi manekenė atrodė tarsi apsipirkti atėjusi dama ir dėl to šou labiau priminė spektaklį.

Atitinkamą nuotaiką sukūrė ir patys drabužiai, kuriuos K. Lagerfeldas dedikavo patogiam gyvenimo būdui, kasdienei rutinai. Todėl iš klasikinių „Chanel“ audinių buvo sukurtos sportinio kostiumo interpretacijos (vietomis net tarsi sugadintos kandžių), pristatyti patogūs kiek per dideli paltai, tamprės, plastikinius maisto įpakavimus primenančios rankinės. Dizaineris sugalvojo sukurti net prekių krepšelius, kuriuos apjuosė tradicine mados namų grandinėle su odos juosta.

Nors kolekcijoje buvo gausu puikių tvido švarkelių, patogių lauko drabužių ryškiu pamušalu, spalvingų kokteilio suknelių, viskas buvo derinama su jau antrą sezoną ant „Chanel“ podiumo pristatomais bėgimo bateliais. Nuo aukštakulnių pavargusios paryžietės neabejotinai džiūgauja – spalvoti, gaminami rankomis bei puošti tvidu, jie puikiai atrodys ir didmiesčio gatvėse.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.