Londone gyvenančios lietuvės puošia ir pasaulio žvaigždes

Nedaug lietuvaičių galėtų pasigirti, kad jų kurtais apdarais vilkėjo garsiausios pasaulio žvaigždės. O štai NYMPHA pasivadinusių trijų lietuvių ekstravagantiški drabužiai įtinka ir pačioms įnoringiausioms scenos vilkėms.

Daugiau nuotraukų (1)

Liuminata Mickutė

Jun 16, 2014, 10:01 AM, atnaujinta Feb 12, 2018, 8:08 PM

Dainininkės Lady Gaga, Beyonce, Jennifer Lopez, Rita Ora, Ciara, Jessie J, Sophie Ellis-Bextor, Azealia Banks – tik keletas garsių pavardžių, kurias sudomino NYMPHA pasivadinusių Erikos Stanevičiūtės (29 m.), Gerdos Razmaitės (27 m.) ir Adelės Liutkutės (28 m.) kūryba. Vienos jų lietuvaičių sukurtus apdarus rinkosi filmuojant jų muzikos klipus, kitos – pasirodymams scenoje ar renginyje, rašo žurnalas „Stilius".

Tačiau bene labiausiai merginos dėkingos R.Orai, kuri prieš pusantrų metų būtent jų švarkelį pasirinko savo pasirodymui per Didžiosios Britanijos laidos „X faktorius“ finalą. Tuomet NYMPHA buvo ką tik įsikūrusi ir tai buvo vienas pirmųjų jų pasiūtų drabužių. Kiek džiaugsmo būta, kai šio švarkelio nuotrauka pasklido po visą pasaulį!

Nors Erika, Gerda ir Adelė daugiausia gerbėjų turi Didžiojoje Britanijoje, Tolimuosiuose Rytuose ir Amerikoje, jų kūrybą jau spėjo pastebėti ir tautiečiai.

Trijulės sukurtais drabužiais per M.A.M.A. apdovanojimus buvo apsivilkusi dainininkė Jurga Šeduikytė, naujame „Skamp“ klipe Erica Jennings taip pat dėvi prekės ženklo NYMPHA drabužius.

Vis dėlto kūrėjos įsitikinusios – jų kuriami apdarai per drąsūs kukliems lietuviams.

Tačiau tai netrukdo žavėti pasaulio. Šiais metais NYMPHA kūryba peržengė Anglijos ribas. Internetu jų drabužius užsisako gerbėjai iš viso pasaulio, be to, jų apdarai pardavinėjami Niujorko, San Fransisko, Taibėjaus, Dubajaus, Toronto mados salonuose. Lietuvaičių drabužiai buvo pristatyti ir per Niujorko mados savaitę.

„Dalis parduotuvių atstovų susirado mus patys, tačiau daug darbo įdėjome ir mes – susisiekėme su tais salonais, kuriuose norėjome, kad būtų pardavinėjami mūsų gaminiai, tikėjome, jog mūsų produktas išskirtinis rinkoje, ir vylėmės, kad pasiseks“, – NYMPHA sėkmės paslaptimis dalijosi Gabija.

Adelė su Gerda, geros draugės nuo vaikystės, kartu atvyko į Londoną ir čia visai atsitiktinai naktiniame klube susipažino su Erika. Išskirtinės išvaizdos merginos netrukus suprato, kad turi bendrą stiliaus pojūtį ir kartu gali sukurti ką nors įdomaus. Taip atsirado NYMPHA.

„Nė viena nesame baigusios mados dizaino studijų, bet manome, jog tai ir lėmė NYMPHA išskirtinumą – nesame suvaržytos mados pasaulio taisyklių“, – sakė Erika.

Kita vertus, visos jos studijavo su vizualiaisiais menais susijusius mokslus: Gerda – iliustraciją ir grafinį dizainą, Erika – mados rinkodarą, o Adelė, kuri taip pat baigė grafinio dizaino studijas, dar mokėsi ir mados paslapčių dirbdama pas vieną Londono dizainerį.

Visos dizainerės kartu generuoja kūrybines idėjas, o kitus darbus – iliustracijų kūrimą, odos paišymą, gaminio tobulinimą, prekės ženklo populiarinimą, fotosesijų organizavimą, gamybos procesą ir pardavimą – pasiskirsto pagal tai, ką sugeba geriausiai.

„Norėjome mesti iššūkį mados pasaulyje nusistovėjusioms normoms, todėl mūsų drabužiuose itin daug užuominų į moters pasitikėjimą savimi, meilę savo kūnui ir seksualumą. Norime, kad klientės jaustųsi drąsiai vilkėdamos mūsų kurtus apdarus, ir jaučiame, jog NYMPHA drabužiai suteikia tokią galią.

Esame moterys, kuriančios moterims, kurios nebijo išsiskirti iš pilkos minios“, – tikino Adelė.

Lietuvaitės kuria spalvingai, įdomiai, drąsiai, nebijančiai išsiskirti ir kartais lengvai šokiruoti moteriai. Nors drabužiai drąsūs, vis dėlto juos lengvai galima priderinti prie minimalistiškesnių apdarų, pavyzdžiui, Marilyn Monroe šypsenomis išmargintą sijoną segėti su aptemptu juodu megztuku ar šokiruojančias tampres su balerinos tipo bateliais ir baltais plazdančiais marškiniais.

Tačiau kaip mados rinkos naujokėms kone iškart pavyko aprengti tokį būrį pasaulinio garso žvaigždžių?

„Ne paslaptis, jog Lady Gaga ir kitos scenos žvaigždės renkasi drąsius, niekur dar nematytus apdarus. Prekės ženklas NYMPHA toks ir yra – naujas, šokiruojantis, provokuojantis. Palaikome gerus ryšius su muzikantų ir mados žurnalų stilistais – tai kita mūsų sėkmės dalis“, – sakė Adelė.

„Įdėjome beprotiškai daug darbo kurdamos pirmąją kolekciją – kai kuriuos švarkelius rankomis išpiešti ir išsiuvinėti užtruko net po kelias savaites. Lūkesčiai tuomet buvo maži – nekūrėme didelių ateities planų, tiesiog žiūrėjome į tai kaip į kūrybinį projektą, tad kai R.Ora mūsų švarkelį apsivilko kartu su Stellos McCartney kombinezonu per „X faktoriaus“ finalą, buvome labai nustebintos. Pirmoji kolekcija tapo savotišku rinkos patikrinimu – gavome daugybę paklausimų, kur galima įsigyti mūsų gaminių. Tai padėjo mums suvokti, jog tai, ką mes kuriame, žmonės, kaip ir scenos žvaigždės, norės pirkti ir dėvėti“, – pridūrė Erika.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.