„Shmutke“ kūrėjo D. Žutauto nauja kolekcija privers šypsotis

Ar kada pagalvojote, kaip atrodo vyrai, surėmę pečius? O mergos, einančios šniūrais? Kokia profilio nuotrauka ar dešra be jokių E – pati geriausia? Pasirodo, ir visų studentų siaubas – artėjantis kolis – iš tiesų yra labai mielas.

Daugiau nuotraukų (1)

Laura Čaplinskaitė

2014-08-09 16:35, atnaujinta 2018-02-10 01:37

Laisvalaikiui skirtų drabužių prekinio ženklo „Shmutke“ kūrėjas, 24 metų Darius Žutautas neslepia – naujoji „Medinio“ kolekcija pirmiausia gimė ne jo, o socialiniame tinkle esančio puslapio „Medinis“ kūrėjų galvose. Tačiau kone pusdienį žiūrėjęs į tokius linksmus piešinius ir užrašus, Darius pasiūlė vaikinams su jų idėja pagaminti marškinėlius. Šie mielai sutiko.

„Nesinorėjo daryti lygiai taip, kaip buvo „Medinis“ puslapyje, todėl surinkęs idėjas, nupiešti vientisus eskizus paprašiau Vilniaus dailės akademijos studentės Indrės Svirplytės.

Todėl marškinėlių tematika – vientisa ir smagi. Tų piešinių buvo kur kas daugiau, nei šiai dienai esame pagaminę marškinėlių. Ir žmonės vis dar siunčia savas idėjas, kurių kol kas nespėjame įgyvendinti“, – pasakojo D.Žutautas.

Darius neslepia – ne visi juokeliai suprantami kiekvienam. Štai jis pastebėjo, kad marškinėlių su profilio nuotrauka dažnai nesupranta merginos. Atmesti buvo ir keli kiti juokingi variantai, kurie prarastų savo esmę, jei nebūtų suvokti.

Būdamas nedidelis gamintojas, jau pasimokęs kurdamas kombinezonus „Shmutke“ Darius stengėsi varijuoti su dydžiais, piešiniais ir užsakomų gaminių kiekiu – yra 6 spalvos, 5 dydžiai ir 10 skirtingų paveikslėlių. Tačiau naujojoje linijoje yra berankoviai marškinėliai, kurie tiks ir vyrams, ir moterims.

Išskirtinį dėmesį D.Žutautas skyrė ir marškinėlių pakuotei – ant picos dėžutės išpiešti marškinėlių eskizai privers nusišypsoti visus. O tie, kurie įsigis produktą, ant dėžutės ras ir dar vieną paslaptį, kuri, tiki Darius, privers plačiai išsišiepti ar net garsiai nusijuokti.

„Noriu, kad žmogus paėmęs pajustų įdėtą darbą, o ne padarymą bet kaip. Man buvo svarbus net užrašas, kurio greičiausiai niekas nepamatys ar pamatys vienas iš šimto. Man to ir užtenka“, – šypsojosi jaunas kūrėjas.

Darius visada mėgo netradicinį humorą, lengvą pašiepimą. Jis dievina britų ironišką humorą, todėl idėjos, atspaustos ant marškinėlių, jam labai patiko. Jis visada gamina ir daro tai, kad pirmiausia patiktų jam pačiam.

Anksčiau džemperius „Litai“ sukūręs vaikinas džiaugiasi, kad šis gaminys kaip lauktuvės dažnai iškeliauja į užsienį. Pavasarį džemperius su ant litų kupiūrų pavaizduotais nusipelniusių žmonių veidais kūrėjas sumanė kaip atsisveikinimą su mūsų valiuta įvedant eurą.

Prieš kelerius metus aprangą, tinkančią savo pomėgiams – slidinėti, jėgos aitvarams ir muzikos festivaliams, susimodeliavęs D.Žutautas šiandien jau džiaugiasi sostinės gatvėse ir pajūryje pastebintis vis daugiau jo kuriamų drabužių mėgėjų, kurių pirmieji buvo kombinezonai „Shmutke“.

„Štai viename neseniai vykusiame muzikos festivalyje pastebėjau gal 5 ar 6 savo kurtus džemperius. Neslėpsiu – mane džiugina, kad vis daugiau žmonių supranta mano savitą humorą. Tačiau pamatyti savo drabužius Palangos Basanavičiaus gatvėje vis dar tikėčiausi mažiausiai“, – juokėsi Darius.

Jis įsitikinęs, kad jo kuriami įdomūs ir juokingi laisvalaikio drabužiai tinka juokauti mėgstančiam išsilavinusiam jaunimui. Jaunam kūrėjui norisi, kad jo drabužį dėvėdamas žmogus jaustųsi, lyg užrašas ant krūtinės jam tinka, yra artimas. Jo tikslas – dar kartą paskatinti žmones nusišypsoti.   

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.