Dvi žvaigždės išsiteko prie vienos kameros

Modeliai Kate Moss ir Cara Delevingne pirmą kartą kartu stojo prieš fotografo objektyvą naujo kvapo „My Burberry" reklaminei kampanijai. Tai unikali, kiekvienam klientui pritaikyta idėja, leidžianti „My Burberry" buteliuką paversti asmeniniu aksesuaru.

Naujų kvepalų „My Burberry” reklaminė kampanija.<br>„Burberry” mados namų nuotr.
Naujų kvepalų „My Burberry” reklaminė kampanija.<br>„Burberry” mados namų nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 3, 2014, 9:24 AM, atnaujinta Jan 8, 2018, 2:10 PM

Naujas aromatas sukurtas „Burberry" vyriausiojo dizainerio ir mados namų vadovo Christopherio Bailey, visa įkvėpta gilių mados namų tradicijų. Galvoje turimas ir legendinis „Burberry" lietpaltis.

Klientams bus siūloma išgraviruoti flakono stiklą - pavyzdžiui, savo monograma bei tapti interaktyvios pasaulinės rinkodaros kampanijos dalimi.

Kate Moss ir Cara Delevingne fotografavo Mario Testino. Britės manekenės dėvi klasikinius „Burberry Heritage" lietpalčius.

Reklamos garso takeliu tapo atlikėjų Jeffo Becko ir Joss Stone daina „I Put A Spell On You”.

Reklaminės kampanijos metu Nuo Londono iki Niujorko „Burberry" gerbėjai galės išmaniuoju telefonu išbandyti interaktyvios kampanijos patirtį ir reklaminiuose ekranuose išvysti „My Burberry" buteliuką su savo inicialais.

Vietos nustatymo programa leis klientams surasti artimiausią „Burberry" saloną ir ten įsigyti monograma papuoštą kvepalų buteliuką. Taip pat bus galima buteliuko projekcija pasidalinti socialiniuose tinkluose „Facebook", „Pinterest", „Twitter", „Sina Weibo", „Google Plus", „Youku", „QZone".

Vaizdo įrašą ir nuotraukas galite pamatyti čia: uk.burberry.com

Jungtinės Karalystės TV kanalo „Channel 4" žiūrovai, naudojantys 4OD paslaugą, „My Burberry" reklaminę kampaniją matys kiek kitaip – reklaminiame klipe buteliukai iškart pasirodys su jų inicialais.

Pagrindinėse „Burberry" pardavimo vietose, kaip Londono „Selfridges" ar „Sephora" Paryžiuje, klientai galės specialiuose dideliuose ekranuose sukurti savo monogramas ir iškart įsigyti jomis papuoštus buteliukus.

Ypatinga kampanijos dalis skiriama ir „Google", kurios paslaugų naudotojai visame pasaulyje galės virtualiai susikurti buteliuko dizainą ir išvysti jį interaktyvioje reklamoje, o rezultatais pasidalinti socialiniuose tinkluose.

Nuo pat pasirodymo kampanija vyks ir mobiliosiose „Twitter" bei „Facebook" programėlėse, kur bus galima pasidalinti savo monograma papuošto buteliuko atvaizdu.

Koks kvapas? Įkvėptas londonietiško sodo po lietaus, „My Burberry" kvapas yra tobulas mados namų praeities, dabarties ir ateities atspindys.

Stiklo buteliukas, kurio dizainą pasufleravo „Burberry" lietpalčio konstrukcijos tradicija, bus papuoštas rankomis sukurtu perrištu kaspinu, pagamintu iš gabardino – audinio, naudojamo lietpalčiams. Dangtelis primins klasikines lietpalčio sagas.

Kvapo įkvėptą makiažą reklamai sukūrė „Burberry" grožio linijos visažistė Wendy Rowe.

„Burberry" mados namai, kurių vadovybė yra Londone, buvo įkurti 1856 m.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.