Naomi Campbell ir Jourdan Dunn tapo naujais „Burberry“ veidais

Naujausia „Burberry“ kampanija.
Naujausia „Burberry“ kampanija.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Dec 15, 2014, 8:35 AM, atnaujinta Jan 19, 2018, 4:41 AM

Burberry“ mados namai pristatė savo 2015 metų pavasario ir vasaros sezono kampaniją, kuriai fotografavosi dvi Britanijos mados ikonos – Naomi Campbell ir Jourdan Dunn.

„Naomi ir Jourdan – tai dvi Britanijos ikonos, dvi stiprios ir gražios moterys bei du tobuli veidai mūsų naujajai kampanijai. Dirbti su jomis – milžiniška privilegija“, – tikino Christopheris Bailey, „Burberry vyriausiasis dizaineris ir vadovas“

Sugalvota ir pasiūlyta vyriausiojo mados namų dizainerio Christopherio Bailey, reklaminė kampanija buvo patikėta mados fotografui Mario Testino. Fotosesija vyko Londone, o nuotraukose perteikiama optimistiška ir pakili 2015 metų pavasario-vasaros kolekcijos nuotaika. Vizijos ašimi tapo naujausios klasikinio „Burberry“ lietpalčio interpretacijos, taip pat – pasakų knygų viršelius atkartojantys piešiniai bei rankomis tapytos detalės.

Naomi Campbell „Burberry“ kampanijai pozavo pirmą kartą nuo 2001 metais, kai fotografavosi kartu su Kate Moss. O Jourdan Dunn mados namams atstovauja jau ketvirtą kartą. Pirmoji jos kampanija buvo fotografuota dar 2011 metais kartu su kitu žymiu modeliu Cara Delevingne.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.