Mados pasaulį užkariauja žilaplaukės manekenės

Ekrano deivė Sophia Loren mėgsta kartoti – grožis neturi nieko bendra su amžiumi. Ši geniali mintis pagaliau pasiekė ir mados pasaulio milžinų ausis. Ant podiumo vis dažniau greta dvidešimtmečių manekenių stoja tris ar net keturis kartus už jas vyresnės mados pasaulio veteranės.

Išties "Rolex" laikrodžius reklamuoti dera jų ir gyvenimo vertę suprantančioms moterims, tokioms kaip Carmen.
Išties "Rolex" laikrodžius reklamuoti dera jų ir gyvenimo vertę suprantančioms moterims, tokioms kaip Carmen.
Daugiau nuotraukų (1)

Dovilė Lebrikaitė („Lietuvos rytas“)

Feb 5, 2015, 7:18 PM, atnaujinta Jan 14, 2018, 12:26 AM

Carmen Dell’Orefice (83 m.) modeliu dirba beveik 70 metų. Garbaus amžiaus supermodelis pozuoja reklamoms, demonstruoja drabužius ant podiumo. Nepaisant to, legendinio dailininko Salvadoro Dali mūza niekada nesuprato, kodėl žmonės ja žavisi.

Mados pasaulyje Carmen debiutavo būdama 15 metų. Tuomet ji papuošė mados biblija tituluojamo žurnalo „Vogue“ viršelį.

„Atsidurti ant „Vogue“ viršelio būnant penkiolikos man nieko nereiškė. Nenoriu pasirodyti nedėkinga, tačiau po šio debiuto mano gyvenimas susijaukė“, – yra sakiusi C.Dell’Orefice.

Britų modelis Daphne Selfe (86 m.) per pastaruosius kelerius metus tapo „Trafford Centre“ reklamos veidu, įsiamžino „Dolce & Gabbana“ reklamoje ir pozavo mados fotografams pasipuošusi garsiuoju Jeano Paulio Gaultier korsetu.

Populiarumu mados pasaulyje Daphne mėgaujasi nuo jaunystės. Ji ne kartą puikavosi tokių mados žurnalų kaip „Vogue“, „Harper's Bazaar“ ar „Vanity Fair“ puslapiuose.

Per ilgus karjeros metus D.Selfe spėjo pažinti ir blogąją, ir gerąją mados industrijos puses.

„Gaila, kad modeliai visais laikais turėjo būti tokie liekni. Tačiau manęs visai neerzina nuotraukų retušavimas. Būdama tokių metų net šiek tiek mėgstu būti pagražinta“, – juokavo Daphne.

Modelis ir dizainerė Tziporah Salamon (65 m.) prilygsta Niujorko simboliui. Ryški ir charizmatiška asmenybė gatvėje pastebima iš tolo.

Taip ją atrado mados namai „Lanvin“, žurnalas „Vogue“, juostos „Amžinai stilingos“ kūrėjai Lina Plioplytė ir Ari Cohenas, pavertę senjorę pasaulinio lygio žvaigžde.

Kasmet „Saint Laurent“ rengia projektą, per kurį muzikos pasauliui nusipelniusios garsenybės tampa prancūzų mados namų reklamos veidais. Šiemet tokia garbė atiteko populiariai kanadiečių dainininkei ir kompozitorei Joni Mitchell (71 m.).

Joni, grojančią gitara, fotografavo pats „Saint Laurent“ kūrybos direktorius Hedi Slimane’as. Vudstoko festivalio žvaigždė per fotosesiją pasipuošė „Saint Laurent" tunika, skrybėle ir specialiai jai pasiūtu odiniu švarku.

Prancūzų mados namai „Celine“ savo reklamos veidu pasirinko populiarią XX amžiaus amerikiečių novelistę Joan Didion (80 m.). Garbaus amžiaus rašytoja įrodė, kad niekada ne per vėlu debiutuoti mados pasaulyje.

Modelis ir stilistė Linda Rodin (66 m.) – viena geidžiamiausių brandaus amžiaus modelių.

Visai neseniai ji nusifotografavo akinių dizainerės Karen Walker reklamai, tapo dizainerių Mary Kate Olsen ir Ashley Olsen modeliu, pristačiusiu kolekciją „Row“. Taip pat L.Rodin fotografavosi „J.Crew“ reklamoje, puikavosi žurnale „Vogue“.

„Nemanau, kad 66-erių esi senas, tačiau mados pasaulyje esi senas sulaukęs 26-erių.

Turiu tiek daug už save vyresnių draugų, kurie vis tiek jaučiasi jauni. Mados pasaulyje ir grožio burbule aš – keistas paukštis, bet plačiajame pasaulyje esu visiškai normali“, – yra sakiusi L.Rodin.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.