Sąmyšį sukėlusi suknelė tapo įtaigia socialine reklama

Juoda ir mėlyna ar balta ir auksinė? – šis klausimas apie suknelės spalvą išmušė iš vėžių milijonus žmonių. Itin didžiulio dėmesio susilaukusią suknelę Pietų Afrikos respublikos katalikų bendruomenė „Salvation Army“ nusprendė išnaudoti socialiniais tikslais – reklamai, nukreiptai prieš smurtą namuose.

Sąmyšį sukėlusi suknelė buvo panaudota socialinei reklamai, klausiančiai: „Kodėl taip sunku pamatyti juodą ir mėlyną?“
Sąmyšį sukėlusi suknelė buvo panaudota socialinei reklamai, klausiančiai: „Kodėl taip sunku pamatyti juodą ir mėlyną?“
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 6, 2015, 4:43 PM, atnaujinta Jan 11, 2018, 9:51 AM

Balta ir auksinės spalvų suknele aprengtos manekenės kūnas išmargintas mėlynėmis, o plakatas klausia: „Kodėl taip sunku pamatyti juodą ir mėlyną?“

Mažesniu šriftu užrašyta: „Vienintelė iliuzija yra tik ta, jei jūs manote, kad tai buvo jos pasirinkimas. Kas šešta moteris yra smurto auka. Sustabdykite smurtą prieš moteris“.

Šurmulys dėl suknelės visame pasaulyje kilo, nes žmonės ją matė skirtingai: vieniems ji buvo juodos ir mėlynos spalvų derinys, kitiems – baltos ir auksinės.

Prekybos tinklalapis „Amazon“ galiausiai patvirtino, kad 68 eurus kainuojanti suknelė iš tiesų yra juodos ir mėlynos spalvų derinys.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: KT konstatavo, kad R. Žemaitaitis pažeidė Konstituciją