Išbaigtos, kompoziciškai ir spalviškai užburiančios reklamos neretai būna skirtos ne tik jomis grožėtis, bet ir nešti socialinę žinią. Pavyzdžiui, prancūzų mados namai „Celine“ savo reklamos veidu pasirinko populiarią XX amžiaus amerikiečių novelistę Joan Didion (80 m.). Garbaus amžiaus rašytoja įrodė, kad niekada ne per vėlu debiutuoti mados pasaulyje, o moters grožis apskritai yra nesenstantis.
Tuo tarpu “Dolce & Gabbana“ modeliais tapo patys dizaineriai Domenico Dolce ir Stefano Gabbana. Domenico padarytoje nuotraukoje jie ir dar du vyrų modeliai įsiamžino apsupti vaikų. Tai aiškus pareiškimas, kad gėjų poros taip pat privalo turėti teisę sukurti pilnavertes šeimas.
Geriausios šiltojo sezono mados pasaulio reklamos – nuotraukų galerijoje.