Svarbiausi mados namai kitai vasarai vyrams siūlo patogumą

Londone, Milane ir Paryžiuje garsiausi mados namai kitam pavasariui ir vasarai vyrams padiktavo lengvą ir patogią madą. Todėl daugelyje kolekcijų dominavo sportinis ir laisvalaikio stilius, kur kas labiau tinkantis gatvei nei solidžiam ir elegantiškam įvaizdžiui kurti.

2016 metų pavasario ir vasaros tendencijos vyrams – itin patogios.<br>AP, Scanpix nuotr.
2016 metų pavasario ir vasaros tendencijos vyrams – itin patogios.<br>AP, Scanpix nuotr.
„Alexander McQueen“.<br>AP ir „Scanpix“ nuotr.
„Alexander McQueen“.<br>AP ir „Scanpix“ nuotr.
„Coach“.
„Coach“.
„Bottega Veneta“.
„Bottega Veneta“.
„Sibling“.
„Sibling“.
„Gucci“.
„Gucci“.
„Dries Van Noten“.
„Dries Van Noten“.
„Issey Miyake“.
„Issey Miyake“.
„Yohji Yamamoto“.
„Yohji Yamamoto“.
„Louis Vuitton “.
„Louis Vuitton “.
„Giorgio Armani“.
„Giorgio Armani“.
„Valentino“.
„Valentino“.
„Ermenegildo Zegna“.
„Ermenegildo Zegna“.
„Dolce &amp; Gabbana“.
„Dolce &amp; Gabbana“.
„Versace“.
„Versace“.
„Prada“.
„Prada“.
„Emporio Armani“.
„Emporio Armani“.
„Salvatore Ferragamo“.
„Salvatore Ferragamo“.
„Maison Margiela“.
„Maison Margiela“.
„Dior“.
„Dior“.
„Kenzo“.
„Kenzo“.
„Hermes“.
„Hermes“.
„Balmain“.
„Balmain“.
„Givenchy“.
„Givenchy“.
Daugiau nuotraukų (24)

Rugilė Ereminaitė („Lietuvos rytas“)

Jul 6, 2015, 10:50 PM, atnaujinta Oct 27, 2017, 3:43 PM

Mados viršūnėje vėl atsidūrė verstos odos švarkeliai ir trumpos kelnės bei šortai – šie pirkiniai kitą pavasarį bus privalomi didžiausiems miesto stileivoms. O tiems, kurie kasdienybėje negali išsiversti be kostiumo, vis dėlto teks atsisakyti nuobodaus ir klasikinio jo varianto, rašo „Lietuvos ryto“ žurnalas „Stilius“.

Kitą pavasarį bus madingi ryškūs įmantrių ir lengvų audinių kostiumai. Įsivaizduojate, kaip atrodo prabangi vyriška pižama? Būtent tokio tipo kostiumus pasiūlė tiek „Alexander McQueen“, tiek „Bottega Veneta“, tiek „Dolce & Gabbana“ mados namai.

Subtilesniam ir elegantiškam vyro įvaizdžiui lengvas šviesių spalvų eilutes paruošė „Giorgio Armani“, „Emporio Armani“, „Ermenegildo Zegna“ ir „Burberry Prorsum“ dizaineriai.

Ateinantį šiltąjį sezoną į vyrų spintas neišvengiamai įsiverš dangaus melsvumo, tamsiai mėlyna, rožinė, oranžinė ir visos pastelinės spalvos.

Apskritai šiose vyrų mados savaitėse pristatyta mada kaip niekad veržli ir jaunatviška, visiškai nebijanti eksperimentų. Pavyzdžiui, ir šį kartą dizaineriai drąsiai atsigręžė į ryškų ir gana chaotišką dešimtąjį dešimtmetį. Ypač ryškiai ir sėkmingai jau kelintą sezoną tai įgyvendina „Gucci“ mados namai. Tą patį kieto ir ekscentriško vyruko įvaizdį kitam sezonui pasitelkė ir „Prada“.

Tie, kuriuos labiau traukia sportinis stilius, kitą sezoną turės ką išsirinkti iš tokių mados namų kaip „Versace“ ar „Disquared2“ pasiūlytų linksmų variantų: įvairiausiais logotipais ir grafika margintų striukių, šortų, sportinių batelių. Kita vertus, bus labai madingas ir estetiško atleto įvaizdis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kaip alkoholio, tabako vartotojai stiprintų gynybą?