Praėjusį sezoną kai kurie mados namai reklaminėms kompanijoms pasirinko augintinius...Tačiau tai, ką šį kartą padarė „Acne Studios“, pranoko viską. Šių metų rudens ir žiemos reklamoms jie pasirinko Frasse Johanssoną, 11 metų berniuką. Jaunuolis yra mados ženklo kūrybos direktoriaus sūnus.
Nepaisant to, mados namai sulaužė bet tokias tradicines pasaulio suvokimo normas. Netgi, jei kalba sukasi apie išprotėjusį mados pasaulį. Juk kalbama jau ne tik apie jauną, mados pasaulyje besisukančių modelių, amžių, bet ir apie lyties savokos nykimą.
„Aš matau jaunosios kartos požiūrį į madą. Esminis dalykas yra drabužio modelis ir kirpimas. O jau tik tada įdomus visuomenės požiūris bei tradicinės normos. Frasse puikiai tai įkūnija. Džiaugiuosi, kad jis mielai sutiko tapti kampanijos dalimi“, – kalbėjo kūrybos direktorius Jonny Johansonnas.
Reklaminėse nuotraukose 11-metis jo sūnus nuotraukose pozavo su rožinės ir melsvos spalvos moteriškais paltais. Berniuką stilistai papuošė ir daugybe blizgių aksesuarų, o veidą paslėpė po masyviais stilingais akiniais.
Tačiau labiausiai šokiruoja tai, kad berniukas buvo apautas ir moteriškais aukštakulniais.