Rudens kolekcijos veidu tapusi Gintarė Songailė: „Esu estetė“

Vos prieš pusmetį dvynukus pagimdžiusi krepšininko Dariaus Songailos žmona Gintarė Songailė tapo prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ rudens kolekcijos veidu. Jauna mama prisipažįsta, kad pati mėgsta prieš naują sezoną apsipirkinėti su šeima, visada pataria drabužius besirenkančiam vyrui ir pati mielai išklauso jo patarimų.

Rudens kolekcijos veidu tapusi G. Songailė: „Esu estetė, bet prekės ženklų nesivaikau“.
Rudens kolekcijos veidu tapusi G. Songailė: „Esu estetė, bet prekės ženklų nesivaikau“.
Rudens kolekcijos veidu tapusi G. Songailė: „Esu estetė, bet prekės ženklų nesivaikau“.
Rudens kolekcijos veidu tapusi G. Songailė: „Esu estetė, bet prekės ženklų nesivaikau“.
Rudens kolekcijos veidu tapusi G. Songailė: „Esu estetė, bet prekės ženklų nesivaikau“.
Rudens kolekcijos veidu tapusi G. Songailė: „Esu estetė, bet prekės ženklų nesivaikau“.
Rudens kolekcijos veidu tapusi G. Songailė: „Esu estetė, bet prekės ženklų nesivaikau“.
Rudens kolekcijos veidu tapusi G. Songailė: „Esu estetė, bet prekės ženklų nesivaikau“.
Daugiau nuotraukų (4)

lrytas.lt

Sep 7, 2015, 9:31 AM, atnaujinta Oct 17, 2017, 3:49 AM

Modernią klasiką papildė džinsai

„Mano drabužių spintoje vyrauja moderni klasika – kostiumėliai, griežtų siluetų suknelės, kurias įpratau dėvėti dirbdama biure, kur net džinsų penktadienį nevilkėjome“, – apžvelgdama savo drabužių spintą sako žinoma moteris. Nekilnojamojo turto valdymo ir plėtros kompanijoje „Baltic RED“, kuri valdo ir prekybos bei laisvalaikio centrą „Mega“, Gintarė dirbo beveik 3 metus. Ji prisipažįsta, kad buvusiems kolegoms paprašius tapti rudens kolekcijos veidu, ilgai įkalbinėti jos nereikėjo.

Gintarė „Megos“ reklamai fotografuojasi ne pirmą kartą. Daili darbuotoja, ruošdama prekybos centro reklamines kampanijas, savo malonumui tapdavo ir modeliu.

„Marketingas – mano sritis, manau, kad paauginusi vaikus, šioje srityje tobulėsiu ir ateityje“, – sako Gintarė.

Gimus dvynukams, savo garderobą Gintarei teko papildyti – jame atsirado daugiau laisvalaikiui skirtų drabužių: džinsų, marškinėlių ir sportinių batelių.

„Ant aukštakulnių parke su dviem pipirais, kurie jau ir nemažai sveria, nepastrikinėsi“, – juokiasi Gintarė.

Daugiausia Gintarės aukštakulnių – dovanoti mylimojo

Gintarei apsipirkinėti patinka kartu su sutuoktiniu, kurio nuomonė jai itin svarbi. Anot Gintarės, vyras dažnai nustebina ir savarankiškai parinkdamas žmonai batelius, daugiausia Gintarės aukštakulnių – dovanoti mylimojo. Krepšininko žmona atvirauja, kad jų šeimoje sunkiausia apsipirkti Dariui, kurio ūgis – 204 cm. Pasak jos, pasitaikius progai Dariui viską stengiasi nupirkti Amerikoje, kur prekių aukštaūgiams pasirinkimas gerokai didesnis. Didelis džiaugsmas Gintarei pirkti drabužius sparčiai augantiems mažyliams.

„Nesu spontaniška pirkėja, kuri į parduotuvę skuba praskaidrinti nuotaiką. Mūsų šeimos apsipirkimai suplanuoti, aš visada aiškiai žinau, kokio daikto ieškau parduotuvėse. Dažniausiai garderobą atnaujinu prieš naująjį sezoną“, – sako Gintarė.

Ji prisipažįsta esanti estetė, kuriai svarbu ne drabužio prekinis ženklas, o jo kokybė ir išvaizda.

„Net ir žinomiausia kompanija gali išleisti kolekciją, kurioje nerandi nei vieno daikto, kuris patiktų, todėl man svarbu ne žinomos firmos logotipas, o pats daiktas“, – teigė rudens kolekcijos veidas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.