Po milžiniškų eilių „H&M“ parduotuvės Lietuvoje – lyg iššluotos

Ketvirtadienio rytą stileivos rinkosi prie „H&M“ parduotuvės sostinės širdyje. Ilgose eilėse išsirikiavę žmonės nekantriai laukė parduotuvės atidarymo.

Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Prie „H&amp;M“ parduotuvių – eilės norinčiųjų įsigyti „Balmain“ kurtą kolekciją.
Prie „H&amp;M“ parduotuvių – eilės norinčiųjų įsigyti „Balmain“ kurtą kolekciją.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Parduotuvių tinklas „H&amp;M“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (17)

lrytas.lt

Nov 5, 2015, 8:14 AM, atnaujinta Oct 5, 2017, 6:08 PM

Toks neįprastas reiškinys – dėl to, kad ketvirtadienį pradėta prekiauti kolekcija, kurią drabužių tinklui „H&M“ sukūrė mados namai „Balmain“. Riboto leidimo rudeninė kolekcija sulaukė milžiniško susidomėjimo jai dar net nepasirodžius.

Todėl Vilniaus prekybos centre „Go9“ įsikūrusi „H&M“ parduotuvė darbą pradėjo 8 valandą, o ne 10 kaip įprastai. Iki pietų visos prekės jau buvo iššluotos – viduryje parduotuvės plytėjo tik tuščia erdvė, kur anksčiau stovėjo kabyklos. Iki vidurdienio neliko nė ženklo, kad čia prekiauta „Balmain X H&M“ kolekcija.

„H&M“ komunikacijos vadovė Suomijoje ir Baltijos šalyse Tiina Miettinen naujienų portalui lrytas.lt sakė, kad toks pirkėjų aktyvumas Lietuvoje juos visus maloniai nustebino. Šiuo metu išparduotos absoliučiai visos „Balmain X H&M“ prekės.

Vis dėlto T.Miettinen siūlo nenuleisti rankų: „Per artimiausias kelias dienas netinkamus dydžius įsigiję klientai gali grąžinti prekes, todėl siūlome dar kartą paieškoti šios ribotos kolekcijos prekių po kelių dienų“.

Bendra „Balmain“ ir švedų drabužių tinklo kolekcija moterims ir vyrams pasiekė „H&M“ parduotuves visame pasaulyje lapkričio 5-ąją. Ši kolekcija – gerokai brangesnė negu likusios šios įmonės prekės. Pavyzdžiui, klasikinis juodas moteriškas švarkas su dvejomis eilėmis sagų kainavo 129 eurus, o paltų kainos perlipo ir 200 eurų ribą. Prekių kainos išaugos dėl geresnių audinių ir visame pasaulyje garsių dizainerių įdirbio.

Kolekcijoje vyrauja satinas ir prie figūros idealiai prisitaikantys kirpimai. Šios žymės – tarsi vizitinė „Balmain“ kortelė.

„H&M“ su pasaulinio garso dizaineriais bendradarbiauja jau 11 metų. Pernai šiai įmonei drabužius ir aksesuarus kūrė dizaineris Alexanderis Wangas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.